ja en het niet menen danquote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:34 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ] Naat zegt een paar keer: ok Daan. Tis goed. ok Daan.
Zo kap je een fittie af.
Dat ligt aan je resolutie.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:34 schreef Fikkert2 het volgende:
Hoever moet ik terug voor het begin van de drama ?
Weet ik. Maar als ik geen zin in gedoe heb, dan zeg ik ook:"Ok, je hebt gelijk".quote:
Ik snepper nix vanquote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:34 schreef 5thencounter het volgende:
Ze is niet sneppie ze heeft d'r dag niet sneppie
Ze heeft al weken d'r dag nooit gehad sneppie
Het leg niet aan niemand , alleen maar aan die Zeikindo
Sneppie
Zag iets zwartsquote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:40 schreef cvketeltje89 het volgende:
Team Trouble staat er op Daan's shirt. Hihi
Als het echt ene massa gevecht daar word.quote:
Oei ze is niet blij er komt nog meer wat ik je bromquote:
Ik zie ze vooral nog als personen, met de NL-Be Twist als bijzaak.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Naomi - Nick - Liese - Thomas er staat een heel sterke Belgen blok. Terwijl er niet echt een blok is bij Nederland
Kan alleen maar in het voordeel van de Belgen werken.
Ze moet ook haar 15 rondjes nog vandaagquote:
Kan en dan?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Naomi - Nick - Liese - Thomas er staat een heel sterke Belgen blok. Terwijl er niet echt een blok is bij Nederland
Kan alleen maar in het voordeel van de Belgen werken.
oa een strontvliegquote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:44 schreef Joyce-43 het volgende:
even iets terzijde ik ben altijd benieuwd naar tattoos maar kan maar niet ontdekken wat Daan op der armen heeft
Die heeft zich erg ingehouden, Vond toch al dat ze altijd haar beschermde.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:42 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Oei ze is niet blij er komt nog meer wat ik je brom
En dan blijft er straks 4 Belgen over en 1 Nederlanderquote:
Krant van heel lang geledenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:44 schreef Joyce-43 het volgende:
even iets terzijde ik ben altijd benieuwd naar tattoos maar kan maar niet ontdekken wat Daan op der armen heeft
Laat ze maar los gaan hebben wij leuke streamsquote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die heeft zich erg ingehouden, Vond toch al dat ze altijd haar beschermde.
op dr onderbeenen dr dooie hontiesquote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:44 schreef Joyce-43 het volgende:
Die staat lop ontploffen of brekenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die heeft zich erg ingehouden, Vond toch al dat ze altijd haar beschermde.
ja die had ik ook al gespot hoe neem je een vlieg in godsnaam hahhaquote:
Zo kijk ik niet naar BB . Kijk voor de fun beetje ontspanning . De tijd om te krijgen in de lockdown. Moge de beste winnen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En dan blijft er straks 4 Belgen over en 1 Nederlander
Met een beetje geluk 3 Belgen en 2 Nederlanders
laat er een Belg winnenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En dan blijft er straks 4 Belgen over en 1 Nederlander
Met een beetje geluk 3 Belgen en 2 Nederlanders
Ze moet knetteren niet fluisteren. Los moet ze gaan.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Daan fluisterend: Stelletje kleine kinderen.
Als ze maar niet Zoey gaat mee slepen in de negativiteit.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:48 schreef engine het volgende:
Ze gaat naar bed hahahaha...dat zal wel
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:48 schreef engine het volgende:
Ze gaat naar bed hahahaha...dat zal wel
Nee dat wil ze nietquote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:49 schreef JACM het volgende:
Ben weer thuiser komt een fittie aan?
Daan had geen zin om afgesnauwd te worden hoorde ik in ieder geval
Ze gaan naar bedquote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:49 schreef JACM het volgende:
Ben weer thuiser komt een fittie aan?
Daan had geen zin om afgesnauwd te worden hoorde ik in ieder geval
Daan zeikt Liese af?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:50 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Danielle zojuist wel de excuses aanvaarden van Liese en daarna stiekem fluisteren; "kleine kinderen"
o jeequote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:47 schreef Aggie46 het volgende:
Na de make up blijft er niet veel moois over.
[ afbeelding ]
Het gaat nu vooral over Natalie.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:50 schreef JACM het volgende:
[..]
Daan zeikt Liese af?
Dat is Daniexit voor mij dan
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:51 schreef JACM het volgende:
[..]
Ik ben slaapverwekkend, zelfs op afstand
Nathaliequote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het gaat nu vooral over Natalie.
Maar met Lieze was er ook een dingetje.
Dat bepaal ik zelf wel .quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:51 schreef JACM het volgende:
[..]
Ik ben slaapverwekkend, zelfs op afstand
De dingen die ze tegen Els zegt soms zijn echt keihard. Ze praat niet zoveel met de anderen maar die gaat nog heel veel ruzie krijgenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Daan: Natalie tegen Mij.
Waarom ? Hoe dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |