Als Bij1 fan vind je dat iedereen gelijk isquote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:43 schreef Mikeytt het volgende:
er zijn wel meerdere online festivals geweest. Dan is het logisch dat een minder bekend festivalletje minder reacties krijgt.
Onzin. Nazi's, FvD'ers etc. zie ik echt niet als gelijken.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:45 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Als Bij1 fan vind je dat iedereen gelijk is
Oh, nee ik ook niet hoor maar dat zijn ook geen mensen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:46 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Onzin. Nazi's, FvD'ers etc. zie ik echt niet als gelijken.
Zie je überhaupt andere mensen als gelijken? Aangezien deze vier vrienden:quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:46 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Onzin. Nazi's, FvD'ers etc. zie ik echt niet als gelijken.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Haat jegens FvD'ers is ironisch gezien hoe ik 4 van mn vrienden heb ontmoet
Ik zie sowieso weinig mensen als gelijken door m'n narcistische persoonlijkheidsstoornis, maar normale mensen probeer ik wel als mensen met waarde te zien. Daar horen nazi's niet bij.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zie je überhaupt andere mensen als gelijken? Aangezien deze vier vrienden:
[..]
En terechtquote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:25 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik zie sowieso weinig mensen als gelijken .
Ga je hem nog voor zijn muil stompen als afscheidscadeau?quote:Op zondag 17 januari 2021 00:27 schreef Blackst4r het volgende:
Hoorde mn buren uit volle borst mee zingen. Ontzettende tokkielosers.
Godzijdank over 3 weken verhuizen.
Nee. Zat hier met een boos gezicht angstig op de bank, mijn hoofd afkeurend heen en weer te schudden. Dat zal xe leren.quote:Op zondag 17 januari 2021 00:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ga je hem nog voor zijn muil stompen als afscheidscadeau?
Sssssooowwwwwwwquote:Op zondag 17 januari 2021 08:05 schreef pferdfahrer het volgende:
Boeit niemand wat die uitgerangeerde C artiesten. Lekker dood laten bloeden en failliet laten gaan. Nergens, behalve in wat volkswijktokkies en bejaardentehuizen zijn die mensen nog relevant.
Er schijnt een half miljoen mensen naar te hebben gekeken.quote:Op zondag 17 januari 2021 08:05 schreef pferdfahrer het volgende:
Boeit niemand wat die uitgerangeerde C artiesten. Lekker dood laten bloeden en failliet laten gaan. Nergens, behalve in wat volkswijktokkies en bejaardentehuizen zijn die mensen nog relevant.
Dat zegt dan weer een hoop over het gemiddelde niveau van Nederlanders inderdaad.quote:Op zondag 17 januari 2021 09:14 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Er schijnt een half miljoen mensen naar te hebben gekeken.
En verder zijn veel van die artiesten juist voor gemiddeld Nederland relevant. Van die keurige gezinnetjes waar weinig over te zeggen valt.
Welke muziek of artiesten zijn wel goed minder erbarmelijk en is het acceptabel een uur naar te luisteren?quote:Op zondag 17 januari 2021 11:12 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Dat zegt dan weer een hoop over het gemiddelde niveau van Nederlanders inderdaad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |