abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197446208
Van die mensen die dit zeggen, ook in de politiek :')
Voor saamhorigheid zorgen tussen rechts en links. :') Tussen libertair en autoritair. :')

Maar ook op sociaal vlak. Dat we de provincie en de randstad weer moeten connecten met mekaar :')

Waarom die extreme fetisj op saamhorigheid?
Ik wil helemaal niet saamhorig zijn met een hoop mensen, en zo vele anderen. Dus waarom hiervoor zorgen? Echt werkelijk nergens voor nodig.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_197446233
Wat een gelul inderdaad.
pi_197446363
Ok melvin
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_197446364
Haat brengt andere mensen juist weer dichter bij elkaar :Y
Nieuw is niet altijd beter.
pi_197446440
Jullie kunnen allemaal de vinger krijgen, tyfuslijers
pi_197447315
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 15:29 schreef Mikeytt het volgende:
Van die mensen die dit zeggen, ook in de politiek :')
Voor saamhorigheid zorgen tussen rechts en links. :') Tussen libertair en autoritair. :')

Maar ook op sociaal vlak. Dat we de provincie en de randstad weer moeten connecten met mekaar :')

Waarom die extreme fetisj op saamhorigheid?
Ik wil helemaal niet saamhorig zijn met een hoop mensen, en zo vele anderen. Dus waarom hiervoor zorgen? Echt werkelijk nergens voor nodig.
Ik zal eraan denken als je een keer hulp nodig hebt.
pi_197448587
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 15:36 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Haat brengt andere mensen juist weer dichter bij elkaar :Y
Haat jegens FvD'ers is ironisch gezien hoe ik 4 van mn vrienden heb ontmoet :')
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_197449048
Saamhorigheid in Nederland _O- Dat zeggen alleen mensen die in een gespreid bedje zijn geboren, voor de rest is het elke dag een hossel zetten.
pi_197449557
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 18:02 schreef HansCojona het volgende:
Saamhorigheid in Nederland _O- Dat zeggen alleen mensen die in een gespreid bedje zijn geboren, voor de rest is het elke dag een hossel zetten.
Vaak wereldvreemde mensen ook, vaak woonachtig binnen de ring voorzien van deugpaspoort
Hallo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')