Onzin is jouw plekquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:11 schreef Maanvis het volgende:
Klagen met dit weer zou verboden moeten zijn
Eensquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:11 schreef Maanvis het volgende:
Klagen met dit weer zou verboden moeten zijn
HOI ERAMSUSquote:Op donderdag 25 februari 2021 21:25 schreef Erasmus het volgende:
Ik ben aanwezig dus ik ga alle bagger even wegbaggeren TOETOET
[ afbeelding ]
HOI THEOquote:Op donderdag 25 februari 2021 21:27 schreef okselzweet het volgende:
[..]
HOI ERAMSUS
ZOU JE DAN MISSCHIEN OOK MIJN VRAAG IN JE ANDERE SUBFORUM WILLEN BEANTWOORDEN??
VR GR<
ThEO
ERMUS<quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
HOI THEO
Ik laat altijd mijn UI.gifjes maken door anderen dus ik heb geen idee. MAAR IK HEB JE GC-TOPIC NAAR BUG GESCHOPT VOOR HULP.
GR GR
ERAS-
[ afbeelding ]
Ligt aan de user. De goede mogen het wel, de kutusers niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:52 schreef JochemSjakie het volgende:
Waarom mogen sommige mensen wel lemmings maken, maar anderen weer niet?
Waar ligt precies de scheidslijn?
Je hebt een zwarte username nu hequote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ligt aan de user. De goede mogen het wel, de kutusers niet.
Simpel.
Ik maak daar geen onderscheid in. Lemming = slotje mijn inziens, ongeacht user. Beetje lollen op zijn tijd is prima, maar bewust open laten doe ik nooit met lemmings.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:52 schreef JochemSjakie het volgende:
Waarom mogen sommige mensen wel lemmings maken, maar anderen weer niet?
Waar ligt precies de scheidslijn?
Neh.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Simpel.
Orgasmusquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:25 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik maak daar geen onderscheid in. Lemming = slotje mijn inziens, ongeacht user. Beetje lollen op zijn tijd is prima, maar bewust open laten doe ik nooit met lemmings.
Als je doelt op de TR die je vanochtend om 9:59 uur hebt gemaakt; dat topic was dusdanig naar beneden gezakt dat ik hem niet meteen zag.
Als je mij in het vervolg daarop kan attenderen met een verwijzing naar het originele topic zoals je dat in je TR hebt gedaan, kan ik er next time sneller naar kijken.
[..]
Neh.
Maak je geen vlekken op je scherm?quote:
quote:
Fijn om je weer terug te zien maat, welcome backquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maak je geen vlekken op je scherm?
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]![]()
[..]
Fijn om je weer terug te zien maat, welcome back
Goed dat jij op zwart bent gegaanquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Simpel.
Van welke kleur ben ik op zwart gegaan?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:03 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Goed dat jij op zwart bent gegaan
Jij was toch admin of Ben ik in de war met een ander :pquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Van welke kleur ben ik op zwart gegaan?
Ik ben ooit FA geweest. Maar dat was voor jou account creatie date.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:25 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Jij was toch admin of Ben ik in de war met een ander :p
Oud-collega van @remlofquote:Op vrijdag 26 februari 2021 16:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik ben ooit FA geweest. Maar dat was voor jou account creatie date.
En zo is het.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 13:53 schreef JochemSjakie het volgende:
@:erasmus slaat de spijker op zijn kop.
Zelf is die bepaalde TS niet vies van mensen uitschelden, maar hij gaat huilen als de mensen die uitgescholden worden door hem, hem met gelijke munt terug slaan.
Omdat TS zelf mensen uitscheld, en nu zielig gaat zitten doen. Denk ik.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 13:55 schreef marsan het volgende:
KLB / Users die stalken. Je continu autist en alcoholist noemen en meer.....
Waarom moet die dicht?
Eens, onnodige aandachttrekkerij wat alleen tot nog meer escalatie zal leiden (of een stijve e-pener), niet zo veel zin om dat te faciliteren.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 13:53 schreef JochemSjakie het volgende:
@:erasmus slaat de spijker op zijn kop.
Zelf is die bepaalde TS niet vies van mensen uitschelden, maar hij gaat huilen als de mensen die uitgescholden worden door hem, hem met gelijke munt terug slaan.
Zie hierboven. Of anders de sluitpost.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 13:55 schreef marsan het volgende:
KLB / Users die stalken. Je continu autist en alcoholist noemen en meer.....
Waarom moet die dicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |