abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 zaterdag 27 februari 2021 @ 13:46:37 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_198232574
Ik ben heel wat gewend na 21 jaar FOK! Altijd tegen een stootje gekund. FF terug bashen en go with the flow.
Moet nog steeds leren tot tien te tellen. Dit paar users verziekt te veel om op te noemen. Ze jagen newbies weg en verzieken mijn topics. Of topics waar ik in post. De galbakken komen er mee weg. Maar de topics, leuk of niet, worden er door verknald of verziekt. Het is een keer leuk maar je moet kunnen stoppen

Heb een lange ban gehad, na terugkomst zie ik dat de sfeer tegenwoordig wordt bepaald door deze users. Waar het een gabbetje was, of een fitty is dit structureel. Noem me een ouwe jankzak. Maakt me niet uit. Maar het toelaten dat dit soort zelf verheerlijkers het forum naar de kloten helpt doet me wel wat. Ben eergisteren begonnen met TR's kostte me te veel werk en heeft geen nut. FOK! hangt aan het randje. Dus doe iets tegen dit soort users. Ik hoef geen namen te noemen. Ik verheug me op de reacties tegen mij. Na de eerste Marathon werd de man met de melding onthoofd. Menig klokkenluider raakte zijn baan kwijt. Deze zolderkamer-alcoholische zolderkamer autist wilde het even kwijt. Na een gele kaart mogen ze gewoon doorvoetballen. Rood kijken ze wel voor uit. Het randje.

Klacht, het wordt sluipend toegestaan als het Paard van Troje. :(

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 27 februari 2021 @ 13:47:36 #2
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_198232587
Je verziekt zelf ook de boel dus je past mooi bij die figuren.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_198232602
Tong80 kuttopic, niet gelezen.
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 27 februari 2021 @ 13:48:55 #4
319979 Fok-it
All is well
pi_198232604
Nou ik ben het zeker eens dat ze wat tegen users zoals jou mogen doen ja. Je rimmaatje @Socios valt daar ook onder overigens.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_198232619
GEEF ME AANDACHT
houd je bek alcoholist
ZE STALKEN ME :'( :'(
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_198232622
Niet dat je hier wat mee gaat doen, maar:
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2021 21:25 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Als je minder kut bent tegen anderen, doen anderen ook minder kut tegen jou. Dat komt van twee kanten.

Zomaar een willekeurig idee’tje hoor.
Joe.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')