Graag gedaan ouwe keukenkampioenvriendquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
bedankt voor dit compliment pedo
Ja, dat heb ik gezegd ja, en StevenMac op VBL was ook helemaal niet gek.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:53 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
@:de_boswachter beste mod ooit, lezen we mee @:yvonne
Yvonne gequote.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gezegd ja, en StevenMac op VBL was ook helemaal niet gek.
Nou vind ik welquote:Op zondag 24 januari 2021 20:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gezegd ja, en StevenMac op VBL was ook helemaal niet gek.
Nee, ben je hondje niet.quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:52 schreef Boze_Meeuw het volgende:
Waarom is mijn topic verwijderd met de inhoud?
KLB / Wat een tering land is dit geworden
@:haags oppakken svp
Waarom mag je nou weer niet schelden? Hoewel de TS natuurlijk niet helemaal 100 is, viel die OP reuze mee.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:22 schreef Plompzakker het volgende:
Probeer het eens zonder te schelden in de OP
Dat was ook niet het eerste topic van de betreffende TS met een vergelijkbare toonquote:Op woensdag 27 januari 2021 13:24 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Waarom mag je nou weer niet schelden? Hoewel de TS natuurlijk niet helemaal 100 is, viel die OP reuze mee.
Dus je wenst users te verbieden die gewoon zichzelf zijnquote:Op woensdag 27 januari 2021 15:34 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat was ook niet het eerste topic van de betreffende TS met een vergelijkbare toon
Zie het als een stukje opvoeding aangezien zijn ouders kennelijk op dat gebied hebben gefaald.quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dus je wenst users te verbieden die gewoon zichzelf zijn
Ze mogen van mij prima zichzelf zijn, maar als er dan als gevolg daarvan gemodereerd moet worden dan moet dat.quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dus je wenst users te verbieden die gewoon zichzelf zijn
Dan nog, wat is daar zo erg aan? Dat kanker wordt weggehaald kan ik nog begrijpen, maar sommige mensen zijn nou eenmaal grof gebekt. Moeten we dan maar met zijn allen chips en potverdrie gaan zeggen alsof we op de basisschool zijn?quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:34 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat was ook niet het eerste topic van de betreffende TS met een vergelijkbare toon
Die notes slaan ook echt nergens opquote:Op woensdag 27 januari 2021 16:27 schreef Solotovski het volgende:
Waarom krijg ik trouwens een note, note 142, terwijl het topic vol staat met posts van dezelfde strekking?
Lekker selectief weer
Ik zie dat toch als een inperking van onze vrijheid maar ik respecteer je meningquote:Op woensdag 27 januari 2021 15:45 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ze mogen van mij prima zichzelf zijn, maar als er dan als gevolg daarvan gemodereerd moet worden dan moet dat.
Omdat je erg brutaal naar mij was laatst.quote:Op woensdag 27 januari 2021 16:27 schreef Solotovski het volgende:
Waarom krijg ik trouwens een note, note 142, terwijl het topic vol staat met posts van dezelfde strekking?
Lekker selectief weer
Hey maat hoeveel notes had Noel?quote:Op woensdag 27 januari 2021 16:27 schreef Solotovski het volgende:
Lekker selectief weer
Stuk of 400 nog watquote:Op woensdag 27 januari 2021 17:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hey maat hoeveel notes had Noel?
Hahahaquote:Op woensdag 27 januari 2021 16:27 schreef Solotovski het volgende:
Lekker selectief weer
Dan had je je maar moeten gedragen mens.quote:Op woensdag 27 januari 2021 16:27 schreef Solotovski het volgende:
Lekker selectief weer
Okselzweet zeg dat ik hem steeds aanval maar kijk wat hij doet:quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:01 schreef okselzweet het volgende:
Beste mods, kan er wat worden gedaan aan de persoonlijke aanvallen van Boze_eend? Ik word er helemaal bang van.
Steeds roepen dat @Mikeytt een ban moet krijgen lijkt mij niet echt iets wat het hier leuker maakt.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:20 schreef okselzweet het volgende:
@:erasmus @:yvonne kunnen we mikeytt bannen met dat gore gekick van zijn 2 jaar oude topics de hele tijd? Dank dank
geen note plz plz plz plz
En hoe is dat wat jullie blauwe vrind in letterlijk elk topic neerpleurt niet irritant?quote:Op maandag 1 februari 2021 19:00 schreef Plompzakker het volgende:
Als iets teveel wordt dan kan het irritant zijn en dan kan er mogelijk gemodereerd worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |