Dat is best lang, was je dat niet ontzettend zat?quote:Op zondag 17 januari 2021 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
35 minuten is heel netjes
Per rit, met het ov.
En als het tegenzat kon het ook 3 uur per rit duren
Cool! 13 graden in de slaapkamer is wel erg cool, trouwens....quote:Op zondag 17 januari 2021 11:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Heb wat sensors in- en rondom het huis gehangen .. lekker meten![]()
[ afbeelding ]
Dat had ik ook, om half 6 opstaan en 1,5 uur enkele reis. Dat is iets wat ik niet mis, iedere dag zo vroeg opstaan.quote:Op zondag 17 januari 2021 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
35 minuten is heel netjes
Per rit, met het ov.
En als het tegenzat kon het ook 3 uur per rit duren
Heb het raam altijd open, slapen met verwarming dan word ik slecht wakker.quote:Op zondag 17 januari 2021 11:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Cool! 13 graden in de slaapkamer is wel erg cool, trouwens....
Ook al zo'n lange reistijdquote:Op zondag 17 januari 2021 11:30 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dat had ik ook, om half 6 opstaan en 1,5 uur enkele reis. Dat is iets wat ik niet mis, iedere dag zo vroeg opstaan.
Heb ik ook een tijd gedaan, ben blij dat dat over is. Tegenwoordig 15 minuten. Te voetquote:Op zondag 17 januari 2021 11:30 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dat had ik ook, om half 6 opstaan en 1,5 uur enkele reis. Dat is iets wat ik niet mis, iedere dag zo vroeg opstaan.
Lekker juistquote:Op zondag 17 januari 2021 11:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Cool! 13 graden in de slaapkamer is wel erg cool, trouwens....
Nee, slapen met verwarming doe ik ook niet. Raam op stormstand. Geen idee eigenlijk welke temperatuur het dan is....quote:Op zondag 17 januari 2021 11:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb het raam altijd open, slapen met verwarming dan word ik slecht wakker.
ik heb me er wel een tijdje mee kunnen amuserenquote:
Dan zal ik nooit meer klagen als ik eens in de drukte sta en er ook anderhalf uur over doequote:Op zondag 17 januari 2021 11:32 schreef shiitake het volgende:
[..]
Van deur tot deur zelfs nog iets langer.
quote:
Dat is wel fijner ja. Alhoewel ik me in de trein wel vermaak. Wat lezen of filmpje kijken ofzo. Of nog iets voor het werk doorlezen.quote:Op zondag 17 januari 2021 11:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Heb ik ook een tijd gedaan, ben blij dat dat over is. Tegenwoordig 15 minuten. Te voet
Ik mocht al thuis werken, dus ging een keer of 3 per week naar kantoor.quote:Op zondag 17 januari 2021 11:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is best lang, was je dat niet ontzettend zat?
Lekker relaxt ook.quote:Op zondag 17 januari 2021 11:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Heb ik ook een tijd gedaan, ben blij dat dat over is. Tegenwoordig 15 minuten. Te voet
Ik begreep dat er een zooi buiten de ring wappies vrolijk op het museum plein hun corona komen lopen verspreidenquote:Op zondag 17 januari 2021 10:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nederland is groter dan Amsterdam hè.
Dat kan ik dan weer mooi aflezenquote:Op zondag 17 januari 2021 11:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, slapen met verwarming doe ik ook niet. Raam op stormstand. Geen idee eigenlijk welke temperatuur het dan is....
Nee denk dan nog maar eens aan ons.quote:Op zondag 17 januari 2021 11:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zal ik nooit meer klagen als ik eens in de drukte sta en er ook anderhalf uur over doe
Zo te zien warm je zelf je slaapkamer goed op gedurende de nachtquote:Op zondag 17 januari 2021 11:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat kan ik dan weer mooi aflezen
[ afbeelding ]
Als je al terug gaat. Thuiswerken gaan niet meer weg denk ik.quote:Op zondag 17 januari 2021 11:36 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nee denk dan nog maar eens aan ons.Maar ik vraag me af wanneer het weer 'normaal' is dat ik weer dagelijks naar kantoor kan. Dat zal nog wel even duren.
Ja, dat valt nu mooi op.quote:Op zondag 17 januari 2021 11:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Zo te zien warm je zelf je slaapkamer goed op gedurende de nacht
Ik denk het ook niet. Het zal de middenweg worden. Helft van de tijd thuiswerken. Maar dat zou wat mij betreft ook wel prima zijn.quote:Op zondag 17 januari 2021 11:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als je al terug gaat. Thuiswerken gaan niet meer weg denk ik.
Waarom niet? Is toch ook voor jou vervelend.quote:Op zondag 17 januari 2021 11:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zal ik nooit meer klagen als ik eens in de drukte sta en er ook anderhalf uur over doe
Dat denk ik ook. Het scheelt mij iig wel een hoop reistijd naar externe overleggen toe als de helft via Teams / Zoom gaat.quote:Op zondag 17 januari 2021 11:38 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet. Het zal de middenweg worden. Helft van de tijd thuiswerken. Maar dat zou wat mij betreft ook wel prima zijn.
Ik heb de mail al gehad dat het kantoor een 'ontmoetingsplek' wordt.quote:Op zondag 17 januari 2021 11:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Het scheelt mij iig wel een hoop reistijd naar externe overleggen toe als de helft via Teams / Zoom gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |