quote:Op zondag 17 januari 2021 11:05 schreef Prisha het volgende:
Hier viel het enorm mee. Waar ik gister was begon denk ik pas rond 19:00 te sneeuwen. Ik ben toch vannacht naar huis gereden en dat was goed te doen. Onderweg was er op sommige plekken wat natte sneeuw, het was met vlagen. Temperatuur onderweg gaf steeds 0 graden aan.
En nu hier thuis ligt er hier en daar iets van sneeuw maar op straat helemaal niks.
Dat was de winter
Misschien worden we nog wel verrastquote:
quote:
Zelden toch nog?quote:Op zondag 17 januari 2021 11:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Kan zomaar hè.
Vaak genoeg dat het vlak voor of rond carnaval nog flink vriest.
Hmm zelden..quote:Op zondag 17 januari 2021 11:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zelden toch nog?
Ik kan me een carnaval in de sneeuw herinneren maar dat was a long long time ago.
Tegenwoordig tussen 8 en half 9. Mag niet naar kantoorquote:Op zondag 17 januari 2021 11:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
7 uur valt toch best wel mee als je moet gaan werken, hoe laat moet jij je bed uit als je moet werken?
quote:Op zondag 17 januari 2021 11:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm zelden..
Ik herinner me vooral blaubekken bij de optocht... En dn doe je dat voor de kids, en die zeggen na 10 minuten.. veel plezier pap, we zien je thuis wel, we hebben het koud
Nice !quote:Op zondag 17 januari 2021 11:14 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik had vorige week mooi grafiek gevonden. Ik was op zoek naar de koudste temperatuur hier ooit gemeten.
En kwam hier uit. Je ziet wel over de jaren heen een verschuiving plaatsvinden. Met hier en daar toch nog wat uitschieters.
https://www.wintergek.nl/(...)0Wqx-IwB_j6yFIsBdmY8
ik wel, de waterleiding in de schuur was gebarsten in 2009, die weet ik nog héél goedquote:Op zondag 17 januari 2021 11:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nice !
Ik zie gewoon twee keer meer dan -20 2012 en 2009
Kan me dat niet eens meer herinneren
quote:Op zondag 17 januari 2021 11:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik wel, de waterleiding in de schuur was gebarsten in 2009, die weet ik nog héél goed
Ik had een ijsbaan op de oprit. Die loopt iets af en het water was onder de garagedeur naar buiten gestroomd.quote:Op zondag 17 januari 2021 11:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Dat begrijp ik
Dat zal wel een ravage geweest zijn...
Wow dat is pas vroeg, heb je normaal veel reistijd naar kantoor?quote:Op zondag 17 januari 2021 11:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tegenwoordig tussen 8 en half 9. Mag niet naar kantoor
Toen ik nog naar kantoor ging was het half 6
Alle buurtkinderen de hele dag gillend op je opritquote:Op zondag 17 januari 2021 11:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had een ijsbaan op de oprit. Die loopt iets af en het water was onder de garagedeur naar buiten gestroomd.
Je kon rodelen hier
Gaafquote:Op zondag 17 januari 2021 11:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Heb wat sensors in- en rondom het huis gehangen .. lekker meten![]()
[ afbeelding ]
Ongeveer 1,5 uur, dus ik was er meestal rond kwart voor 8.quote:Op zondag 17 januari 2021 11:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wow dat is pas vroeg, heb je normaal veel reistijd naar kantoor?
Waarom heb jij een slaaf?quote:Op zondag 17 januari 2021 11:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
dat is seriously coolquote:Op zondag 17 januari 2021 11:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 17 januari 2021 11:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat is seriously cool![]()
Slave slaapkamer? Heb je slaafjes tegenwoordig![]()
1,5 uur per dag of per rit? Ik doe er zonder drukte zo'n 35 minuten over.quote:Op zondag 17 januari 2021 11:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ongeveer 1,5 uur, dus ik was er meestal rond kwart voor 8.
Hoe lang ben jij bezig met reizen?
35 minuten is heel netjesquote:Op zondag 17 januari 2021 11:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
1,5 uur per dag of per rit? Ik doe er zonder drukte zo'n 35 minuten over.
Mooi die grafieken!quote:Op zondag 17 januari 2021 11:14 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik had vorige week mooi grafiek gevonden. Ik was op zoek naar de koudste temperatuur hier ooit gemeten.
En kwam hier uit. Je ziet wel over de jaren heen een verschuiving plaatsvinden. Met hier en daar toch nog wat uitschieters.
https://www.wintergek.nl/(...)0Wqx-IwB_j6yFIsBdmY8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |