Terecht wel, dan zie je ze helemaal niet meerquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een paar sneeuwvlokjes en de sneeuwvlokjes zijn weer in paniek.
Ik moet het nietquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Heb jij een beetje een slechte sneeuwbui ofzo, vandaag?
Hier wat gemiezer, blijft niet liggen voorlopig ookquote:
Stelt nog weinig voor idd.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Hier wat gemiezer, blijft niet liggen voorlopig ook
huppelen in de sneeuwquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:47 schreef D. het volgende:
Hier nog niet overigens, maar het als het er straks is ga ik lekker wandelen
Op het gras wel, maar dat heb je niet in de binnenstadquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Hier wat gemiezer, blijft niet liggen voorlopig ook
Kan ook niet lang duren hier want het is wel onder 0quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Op het gras wel, maar dat heb je niet in de binnenstad
Zo wit is het niet. Alleen op de struiken en de auto'squote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:00 schreef marcb1974 het volgende:
Hier lijkt het al weer minder te worden, t is wel wat wit maar als dit het is ....
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:00 schreef marcb1974 het volgende:
Hier lijkt het al weer minder te worden, t is wel wat wit maar als dit het is ....
Het is nog niet hier, maar ben nu al teleurgesteldquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo wit is het niet. Alleen op de struiken en de auto's
Misschien heb je vanavond meer kans dat het wel blijft liggen omdat het dan kouder isquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:12 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Het is nog niet hier, maar ben nu al teleurgesteld
Maar dan sneeuwt het niet meerquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien heb je vanavond meer kans dat het wel blijft liggen omdat het dan kouder is
Ik zie nu op sneeuwradar nogal elkaar tegensprekende meldingenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien heb je vanavond meer kans dat het wel blijft liggen omdat het dan kouder is
Ik woon in het westen. Over een uurtje is het al gedaan met de sneeuwbuien en ik denk dat over 2 uurtjes nergens meer sneeuw te bekennen is.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie nu op sneeuwradar nogal elkaar tegensprekende meldingen
Bij 3+ uur lijkt er veel minder sneeuw te vallen dan bij de 24 uurs voorspelling
Dit dus, alleen voor mij is het eenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik woon in het westen. Over een uurtje is het al gedaan met de sneeuwbuien en ik denk dat over 2 uurtjes nergens meer sneeuw te bekennen is.
Zuid-Oost hier, ik houd nog hoopquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik woon in het westen. Over een uurtje is het al gedaan met de sneeuwbuien en ik denk dat over 2 uurtjes nergens meer sneeuw te bekennen is.
Ik heb ook gewandeld net in de 'sneeuwbuien' maar die wind maakt het toch wat minder aangenaam. Maar daarna is het weer lekker opwarmen binnen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:47 schreef D. het volgende:
Hier nog niet overigens, maar het als het er straks is ga ik lekker wandelen
Jammer.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, op het gras en op de auto's blijft het wel liggen, maar op de straat niet.
Is allang besloten dat er geen gaat komen ivm Coronaquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:32 schreef chufi het volgende:
Is het 11 steden commitee al bijeen geroepen?
Ze hebben een groepsapp tegenwoordig.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:32 schreef chufi het volgende:
Ah das makkelijkerquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze hebben een groepsapp tegenwoordig.
Ja. Inplaats van een kruisje kun je nu een vaccinatie krijgen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:32 schreef chufi het volgende:
Corona bestaat niet joh, dat is niet meer dan een tweede rangs griepjequote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:33 schreef D. het volgende:
[..]
Is allang besloten dat er geen gaat komen ivm Corona
Fijnquote:
Ik ben voorquote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:11 schreef chufi het volgende:
Dat wast... Winter in Nederland... Laat de zomer nu maar komen
Zo'n klein flutbeetje ligt hier ook, ik wil een dik pak sneeuw, dat knispert als je er overheen loopt en waardoor het heerlijk stil klinkt buiten.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst een witte binnentuin gezien. Een sneeuwpop maken is wat overdreven nog. [ link | afbeelding ]
Echt al heel veel jaar geldeden dat er iets substantieels hier is gevallenquote:
De laaste keer dat dat gebeurde was met een ex van me. Er lag een flink pak en ik stond nou redelijk al te trappelen met mijn camera om het Vondelpark in te gaan. Die gast was zo langzaam toen hij eindelijk klaar was was het al weer donker. Godverdommequote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n klein flutbeetje ligt hier ook, ik wil een dik pak sneeuw, dat knispert als je er overheen loopt en waardoor het heerlijk stil klinkt buiten.
Hier ook.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:11 schreef shiitake het volgende:
Het duurt even, maar hier wordt het toch al aardig wit.
Had vanmiddag een time laps cameraatje neergezet voor de sneeuw.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:25 schreef Soury het volgende:
De ijsbomen van het Vondelpark heb ik wel kunnen pakken. Maar echt sneeuw lag er niet [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Oh dit zijn oudere foto's hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Had vanmiddag een time laps cameraatje neergezet voor de sneeuw.
Moet hem nog naar binnen halen, maar het begon hier pas een beetje te sneeuwen toen het al donker werd helaas.
Nou heftigquote:
Die bovenste geeft toch wel een mooie winterse sfeer weer hoor.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:25 schreef Soury het volgende:
De ijsbomen van het Vondelpark heb ik wel kunnen pakken. Maar echt sneeuw lag er niet [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Zou wat raar zijn als het sneeuwt met plus 20 gradenquote:
Ik zou zo warme chocomelk komen halenquote:
Lijkt mij ook ja.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou wat raar zijn als het sneeuwt met plus 20 graden
Niks mis mee idd.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:41 schreef shiitake het volgende:
[..]
Lekker hoor. Ik houd er wel van.
foto is van 2 jaar geleden ofzololquote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou zo warme chocomelk komen halen
Ja die van mij ookquote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
foto is van 2 jaar geleden ofzolol
Leukquote:
Al je weed naar de klotequote:
Lekker dicht op elkaarquote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:31 schreef chufi het volgende:
Rotterdammers![]()
https://www.nu.nl/285431/(...)els.html?jwsource=cl
Ik mag nooit zeggen wat ik daarmee wilquote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:31 schreef chufi het volgende:
Rotterdammers![]()
https://www.nu.nl/285431/(...)els.html?jwsource=cl
Gadverdammequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |