Fijnquote:
Ik ben voorquote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:11 schreef chufi het volgende:
Dat wast... Winter in Nederland... Laat de zomer nu maar komen
Zo'n klein flutbeetje ligt hier ook, ik wil een dik pak sneeuw, dat knispert als je er overheen loopt en waardoor het heerlijk stil klinkt buiten.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst een witte binnentuin gezien. Een sneeuwpop maken is wat overdreven nog. [ link | afbeelding ]
Echt al heel veel jaar geldeden dat er iets substantieels hier is gevallenquote:
De laaste keer dat dat gebeurde was met een ex van me. Er lag een flink pak en ik stond nou redelijk al te trappelen met mijn camera om het Vondelpark in te gaan. Die gast was zo langzaam toen hij eindelijk klaar was was het al weer donker. Godverdommequote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n klein flutbeetje ligt hier ook, ik wil een dik pak sneeuw, dat knispert als je er overheen loopt en waardoor het heerlijk stil klinkt buiten.
Hier ook.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:11 schreef shiitake het volgende:
Het duurt even, maar hier wordt het toch al aardig wit.
Had vanmiddag een time laps cameraatje neergezet voor de sneeuw.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:25 schreef Soury het volgende:
De ijsbomen van het Vondelpark heb ik wel kunnen pakken. Maar echt sneeuw lag er niet [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Oh dit zijn oudere foto's hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Had vanmiddag een time laps cameraatje neergezet voor de sneeuw.
Moet hem nog naar binnen halen, maar het begon hier pas een beetje te sneeuwen toen het al donker werd helaas.
Nou heftigquote:
Die bovenste geeft toch wel een mooie winterse sfeer weer hoor.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:25 schreef Soury het volgende:
De ijsbomen van het Vondelpark heb ik wel kunnen pakken. Maar echt sneeuw lag er niet [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |