Inderdaadquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:44 schreef Mickytjuh het volgende:
Naat een Daan zijn productief.... ieder met 1 naald
Breinen met 1 naald werd Haken genoemd hoorde ik netquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:44 schreef Mickytjuh het volgende:
Met de volgende rij krijgen ze een probleem denk ik, met hun 1 naald principe?
Ik kan niet breien dus ik weet t niet
haken is veel makkelijker dan breienquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
"Als ik dit zelfs kan dan is het echt niet moeilijk"
#nat
Wauw leuke aannamequote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:43 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
maak je geen zorgen, heb abonnement videoland al opgezegd, het kan me niet boeien, en ik ben rascist, kan echt niet tegen dat vlaamse taaltje
ohquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:43 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
maak je geen zorgen, heb abonnement videoland al opgezegd, het kan me niet boeien, en ik ben rascist, kan echt niet tegen dat vlaamse taaltje
ik geef eerlijk toe, dat mijn weerstand tegen vlaamse taaltje, nogal rascistisch isquote:
"De komende tijd" is alleen gezegd.quote:
awel da moede ge nie doequote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik geef eerlijk toe, dat mijn weerstand tegen vlaamse taaltje, nogal rascistisch is
Ze kan goed stoken en stekenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:47 schreef puzziepie het volgende:
Nathalie ook met een haaknaald aan het klunzen
Volgens mij weekopdracht, dus een week.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:47 schreef engine het volgende:
[..]
"De komende tijd" is alleen gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |