SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Even opwarmen in de oven. Niemand wil koude (bitter) ballenquote:
begint pas om 12:00, de neerslag..quote:
Die ligt al lang na te druipen onder de sprei bij hem johquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga zo maar eens een koffie halen bij het koffiemeisje van Fles. Mocht. het vanavond echt gaan sneeuwen naar buiten met de hond, die is dan door het dolle heen.
Als @kwiwi een Frank Lloyd Wright Fallingwaterhouse kan bouwen dan hou ik me wel aanbevolen ergens in de highlands.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:06 schreef UitStraling het volgende:
Eigenlijk moeten Dud en Cit ook een huisje en een dagbesteding hebben in Foqueville nu ze hier zijn komen wonen.
@:Kwiwi
Tering wat een mooi huis.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als @:Kwiwi een Frank Lloyd Wright Fallingwaterhouse kan bouwen dan hou ik me wel aanbevolen ergens in de highlands.
Cold drip coffee.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die ligt al lang na te druipen onder de sprei bij hem joh
Gewoon een kale fundering met een campingstoeltje. "Erased"quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:06 schreef UitStraling het volgende:
Eigenlijk moeten Dud en Cit ook een huisje en een dagbesteding hebben in Foqueville nu ze hier zijn komen wonen.
@:Kwiwi
Houses? Ik lees alleen maarquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze moet je even kopen voor op je koffietafel.
Ik ga eens op zoek en die bestellen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze moet je even kopen voor op je koffietafel.
Gaat toch echt om de huizen. Als het even zou kunnen had ik er ook zo een gekocht. In Nederland zijn ze sowieso erg schaars in die stijl.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Houses? Ik lees alleen maar
KIJK. MIJ. EEN. ZWEMBAD. HEBBEN.
Met je neus tegen het raam aan zeker?quote:
neequote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met je neus tegen het raam aan zeker?
Ben je wel voldoende voorbereid op de winter, CV nagekeken, kaarsjes voor nood en sfeer, zaklampen, extra telefoon, vriezer vol met koeien en kippen, dekentjes, haardhout, lucifers, multifunctioneel zakmes, sneeuwschoenen?
Doen we dat?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij komen je wel uitgraven.
Dit zijn live beelden van jou?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:09 schreef bitterbal het volgende:
https://9gag.com/gag/aK6gdL3
Komt allemaal goed
PJ is mijn heldinquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Beetje a la Uitstraling door het huis dansen op PJ Harvey
Zo sta ik er ook vaak bijquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:09 schreef bitterbal het volgende:
https://9gag.com/gag/aK6gdL3
Komt allemaal goed
Beetje zo door de winkel heenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik nu zo op werk aan de telefoonDenk dat ze mij al wat raar vinden
ja daar achter de baliequote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje zo door de winkel heen [ link | afbeelding ]
CNN BREAKING NEWS, inexplicable increase couchsales The Netherlandsquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daar achter de balieOf ik doe zo een raar loopje als de ministry of silly walks
Als de winkels openzijnquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
CNN BREAKING NEWS, inexplicable increase couchsales The Netherlands
ja hoef gelukkig niet te verkopenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijgen mensen ineens te eerlijke adviezen "die bank past echt niet bij uw hoofd"
Je hebt zojuist de kans gemist om iemand te onthoofden.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoef gelukkig niet te verkopen
Geilquote:
Waarom liggen er meerdere onderbroeken in je huiskamerquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:13 schreef UitStraling het volgende:
Ik huiskamerdans nu ook, lekker tijdens het onderbroeken rapen.
Druk weekje geweest met Fokken en werkenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geil![]()
[..]
Waarom liggen er meerdere onderbroeken in je huiskamer
Je kan mensen inhuren bij helpling die je onderbroeken van de vloer halenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Druk weekje geweest met Fokken en werken
Ben je nog beschikbaar en wat kost je per dagdeel?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kan mensen inhuren bij helpling die je onderbroeken van de vloer halen
nee ik zit tegenwoordig, en daar komt die weer; In bankzakenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je nog beschikbaar en wat kost je per dagdeel?
Surinaamse kip masalaquote:
Ik betaal het dubbelequote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik zit tegenwoordig, en daar komt die weer; In bankzaken
matig wel..quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik zit tegenwoordig, en daar komt die weer; In bankzaken
Hoe vies zijn de onderbroeken?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen racistische opmerkingen en je mag dansen hier in huis
hmm dat kan wel. oke ik denk er even over naquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even kijken, de meesten een 2 op een schaal van 1 t/m 10 schat ik zo in.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit is toch goed zo @:Budapestenaar ?
[ afbeelding ]
Bij welk getal zeg je definitief af?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm dat kan wel. oke ik denk er even over na
Ik zou het etenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
denk een 4quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij welk getal zeg je definitief af?
ziet er lekker uit flesquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
en dan verder wat worteltjes en een appel voor de vezels.
Liefst nam ik er ook nog hash browns bij maar dat zijn carbs en dat mag niet, van Budaddy.quote:
Gordijnen even open maken voor de vitamine D.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Verboten!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Liefst nam ik er ook nog hash browns bij maar dat zijn carbs en dat mag niet, van Budaddy.
wat is dat voor breisel?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
spek, ei, kaas. En champignons uit de AF.quote:
Waarom bak je die champignons niet gewoon mee?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
spek, ei, kaas. En champignons uit de AF.
Lijkt me onhandig. Dan moet je toch de hele tijd roeren, en dan moeten ze in plakjes en zo. En als je gaat roeren wordt het een zootje.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom bak je die champignons niet gewoon mee?
Ja dit, maar toen zag ik die hoeveelheid champignons en als je dat in plakjes snijdt is er denk in de pan niet meer genoeg ruimte voor het spek? Maar ziet er verder goed uit.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom bak je die champignons niet gewoon mee?
Denk dat je iets heel simpels heel moeilijk maakt in je hoofd.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me onhandig. Dan moet je toch de hele tijd roeren, en dan moeten ze in plakjes en zo. En als je gaat roeren wordt het een zootje.
Ik denk dat wat je nu doet meer werk is technisch gezien.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me onhandig. Dan moet je toch de hele tijd roeren, en dan moeten ze in plakjes en zo. En als je gaat roeren wordt het een zootje.
Story of my life.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat je iets heel simpels heel moeilijk maakt in je hoofd.
ja je kunt champignons ook voorgesneden uit een potje pakken op zich. Maar idd, ruimte in de pan wordt wel een issuetje.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat wat je nu doet meer werk is technisch gezien.
Het is een wit bord met een gele rand, met uw welnemen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:09 schreef UitStraling het volgende:
En waarom heb je een geel bord?
Daarop ziet al het eten er een beetje ziek uit
mag kaas wel? Of zit dat er niet op?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Liefst nam ik er ook nog hash browns bij maar dat zijn carbs en dat mag niet, van Budaddy.
Je kan ook voorgesneden verse champignons kopen he? Of hele champignons en dan met de eiersnijder heb je zo plakjesquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja je kunt champignons ook voorgesneden uit een potje pakken op zich. Maar idd, ruimte in de pan wordt wel een issuetje.
Spek is idd belangrijkerquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dit, maar toen zag ik die hoeveelheid champignons en als je dat in plakjes snijdt is er denk in de pan niet meer genoeg ruimte voor het spek? Maar ziet er verder goed uit.
Jawel en vgs mij mag dat ook. Anders zeg ik wel even tien weesgegroetjes op als iemand denkt dat dat wat helptquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mag kaas wel? Of zit dat er niet op?
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je kan ook voorgesneden verse champignons kopen he? Of hele champignons en dan met de eiersnijder heb je zo plakjes
Of men investeert 11 seconden werk om ze te snijden met een aardappelschilmesje.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je kan ook voorgesneden verse champignons kopen he? Of hele champignons en dan met de eiersnijder heb je zo plakjes
Kaas magquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel en vgs mij mag dat ook. Anders zeg ik wel even tien weesgegroetjes op als iemand denkt dat dat wat helpt
In de vuilnisbak want vies en carbs bovendien.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:12 schreef dud0r het volgende:
Waar zijn de witte bonen in tomatensaus en de toast?
ja, maar champignons uit een potje zijn echt viesquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja je kunt champignons ook voorgesneden uit een potje pakken op zich. Maar idd, ruimte in de pan wordt wel een issuetje.
Fles kennende is dat teveel werk.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of men investeert 11 seconden werk om ze te snijden met een aardappelschilmesje.
Nee hoor als ik plakjes gewild had, had ik dat wel gedaanquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Fles kennende is dat teveel werk.
Oeh ja bloedworstquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:14 schreef UitStraling het volgende:
Nu heb ik zin in black pudding en gebakken bonen en bangers en bacon.
Je doet een low carbs dieet? Er zijn meer wegen die naar Rome leiden he? De basis van afvallen is vrij simpel natuurlijk, zorgen dat je meer calorieën verbrand dan dat er binnen komen. Dus als jij toast erbij wil doe je dat toch gewoon? Loop je vanmiddag een stuk extra of ga je een half uurtje op de hometrainert. Want anders ben je het na een weekje wel weer zat ben ik bang.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee toast is wel lekker trouwens. Maar dat is dus carbs en dat mag niet.
Er is maar een soort bloedworst die hier in huis in de mond genomen wordquote:
Ibne?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er is maar een soort bloedworst die hier in huis in de mond genomen word
Nou ik doe nog helemaal niks, maar dat is wel een beetje het idee ja. En lopen doe ik even niet zo veel nu want mijn knie doet zeerquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je doet een low carbs dieet? Er zijn meer wegen die naar Rome leiden he? De basis van afvallen is vrij simpel natuurlijk, zorgen dat je meer calorieën verbrand dan dat er binnen komen. Dus als jij toast erbij wil doe je dat toch gewoon? Loop je vanmiddag een stuk extra of ga je een half uurtje op de hometrainert. Want anders ben je het na een weekje wel weer zat ben ik bang.
ahaquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
spek, ei, kaas. En champignons uit de AF.
vanmorgen als ontbijt gehadquote:
Gisteren heb je 30? biertjes op dus ik denk dat je wel een toastje had kunnen pakken hoor.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik doe nog helemaal niks, maar dat is wel een beetje het idee ja. En lopen doe ik even niet zo veel nu want mijn knie doet zeer
Niet overdrijven. 15.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gisteren heb je 30? biertjes op dus ik denk dat je wel een toastje had kunnen pakken hoor.
Dat is vervelend.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik doe nog helemaal niks, maar dat is wel een beetje het idee ja. En lopen doe ik even niet zo veel nu want mijn knie doet zeer
Mij na drie al.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kun je mij tegenwoordig opvegen
gisteren 1 alcoholvrije Paulaner gehadquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kun je mij tegenwoordig opvegen
Is dat te doen?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteren 1 alcoholvrije Paulaner gehad
Nee, deze is niet echt voor herhaling vatbaar.quote:
Tot nu toe zijn er maar twee die ik redelijk vind: Heineken en Gösser.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, deze is niet echt voor herhaling vatbaar.
Er zijn wel alcoholvrije bieren die best te drinken zijn, maar dit was er niet 1 van.
Alcoholvrij pils begin ik sowieso niet aanquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tot nu toe zijn er maar twee die ik redelijk vind: Heineken en Gösser.
Waarbij de eerste de kunst heeft afgekeken van de tweede.
Spannend!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:34 schreef Budapestenaar het volgende:
De eerste vlokken zijn gespot in Zeeland [ afbeelding ]
Zie je ze al @:franticdj?
Hmm, die ipa’s klinken wel interessant.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alcoholvrij pils begin ik sowieso niet aan
de 0.0 IPA van Brand (en van amstel maar dat is waarschijnlijk gewoon hetzelfde) is wel lekker.
Alcoholvrij weizen van erdinger en weihenstephaner is ook aardig te doen. die van Paulaner dus niet
Carbsquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee toast is wel lekker trouwens. Maar dat is dus carbs en dat mag niet.
0.00 wit van løwlander, de 0.3 IPA van løwlander, nanny state en die andere van brewdog zijn erg lekker als non alcoholische optiesquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alcoholvrij pils begin ik sowieso niet aan
de 0.0 IPA van Brand (en van amstel maar dat is waarschijnlijk gewoon hetzelfde) is wel lekker.
Alcoholvrij weizen van erdinger en weihenstephaner is ook aardig te doen. die van Paulaner dus niet
My winter era and time has finally come to this tiny countryquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:34 schreef Budapestenaar het volgende:
De eerste vlokken zijn gespot in Zeeland [ afbeelding ]
Zie je ze al @:franticdj?
Sowieso populair tijdverdrijf de laatste weken.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:36 schreef gianni61 het volgende:
Rond het drielandenpunten en het vijnelerbos waren al verkeersregelaars om de toestroom te regelen. Alleen van die toestroom ( en van de sneeuw) was nog niks te zien.
Ik ga er zo maar eens op uit. Even kijken of mijn oordopjes opgeladen zijn.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:37 schreef LTVDK het volgende:
Godsakkes, was best wel veel te fris met wandelen
Was wel druk in het buitengebied hier, waarschijnlijk allemaal mensen die normaal pas 's middags lopen maar geen zin hebben om door de sneeuw te lopen straksquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga er zo maar eens op uit. Even kijken of mijn oordopjes opgeladen zijn.
Vorige week toen en sneeuw lag was het ontzettend druk. Gelukkig heb ik daar een prima parkeerplek en was ik er redelijk vroeg, de grote drukte heb ik redelijk kunnen ontwijken.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sowieso populair tijdverdrijf de laatste weken.
Collega van mij loopt Dutch Mountain Trail en die komt echt steeds meer mensen tegen.
Ik vond het heel rustig vanmorgen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was wel druk in het buitengebied hier, waarschijnlijk allemaal mensen die normaal pas 's middags lopen maar geen zin hebben om door de sneeuw te lopen straks
Ik ben net een paar keer omver gereden door strooiwagens terwijl ik op het fietspad liepquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:44 schreef DaMart het volgende:
De afgelopen 10 minuten reden hier maar 3 strooiwagens voorbij...
hier is helemaal 0,0 aan de hand qua sneeuwquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:44 schreef DaMart het volgende:
Hier ook nog niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hier is helemaal 0,0 aan de hand qua sneeuw
ik ben daarstraks ingehaald door een strooiwagen op het fietspadquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:44 schreef DaMart het volgende:
Je hoort ook op het voetpad te lopen schavuitquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben net een paar keer omver gereden door strooiwagens terwijl ik op het fietspad liep
Die zijn er niet in het buitengebied.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je hoort ook op het voetpad te lopen schavuit
Waar ruik je vandaag naar?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:48 schreef UitStraling het volgende:
Hier ook nog geen sneeuw maar ik ruik wel lekker.
Vergeten leren jasje in de kast.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar ruik je vandaag naar?
sneeuwvlokjes in den haag confirmedquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:53 schreef liesje1979 het volgende:
Jaaaaaa sneeuw in Den Haag. 6 vlokjes per minuut maar het telt vind ik.
oh ik zie hetquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:53 schreef liesje1979 het volgende:
Jaaaaaa sneeuw in Den Haag. 6 vlokjes per minuut maar het telt vind ik.
@Haagsquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:55 schreef liesje1979 het volgende:
ZULLEN WE EEN SNEEUWPOP MAKEN? TRALALALALAAAAAAAA
ja nu wel jaquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kijk eens goed? Zijn hele kleine vlokjes he?
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ik zie het![]()
![]()
![]()
Het gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa beginnen
Zijn de rayonhoofden al bij elkaar geroepen?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ik zie het![]()
![]()
![]()
Het gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa beginnen
Oh. Vooruit dan maarquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zijn er niet in het buitengebied.
Twee glaasjes whisky van tevoren drinken dan gaat het makkelijker.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Zit er ook niet echt op te wachten. morgen vroeg naar werk rijden.. en ben dan nooit zo happy om te rijden
als het 6-7 graden in de plus is?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Zit er ook niet echt op te wachten. morgen vroeg naar werk rijden.. en ben dan nooit zo happy om te rijden
Dud0rquote:
Feest!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:58 schreef LTVDK het volgende:
Hier lijkt het ook heel voorzichtig te beginnen
Gaat vannacht alweer regenen. Morgenochtend is alles weg.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee glaasjes whisky van tevoren drinken dan gaat het makkelijker.
mooi dan mag het vandaag sneeuwenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gaat vannacht alweer regenen. Morgenochtend is alles weg.
Niet te hard hoor. Klein laagje maarquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mooi dan mag het vandaag sneeuwen
ze zeiden dat het genoeg was om een sneeuwpop te makenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet te hard hoor. Klein laagje maar
Nog gesport Duudje>?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet te hard hoor. Klein laagje maar
oh hier nietsquote:
ze hebben niet gezegd hoeveel sneeuwpoppen.. nu misschien 1 met alle sneeuw in NLquote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zeiden dat het genoeg was om een sneeuwpop te maken
Ben je verhuisd naar Kwiwiland?quote:
Wat?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De vorige keer kregen we foto's van stoffige borsten, ben benieuwd deze keer
hoop dat ie omvaltquote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zeiden dat het genoeg was om een sneeuwpop te maken
Al dat mos he?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In maart kun je weer beginnen het terras te schuren zo te zien
Ja komt veel voorbijquote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel leuk uitzicht, zo op het spoor.
* DaMart is jaloers.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja komt veel voorbijnet nog goederentrein
Blijft alleen nog niet echt liggen, wel een beetje op de auto's en op het zadel van mijn fiets zag ik. Ik vind het helemaal leuk.quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik woon in zuid holland nog niets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sneeuw
erg mager, maar sneeuw
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:10 schreef mschol het volgende:
[..]Ja is een beginSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sneeuw
erg mager, maar sneeuwFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:10 schreef mschol het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sneeuw
erg mager, maar sneeuw![]()
tuin, gras vooral, wordt wel wit zowaar..quote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Blijft alleen nog niet echt liggen, wel een beetje op de auto's en op het zadel van mijn fiets zag ik. Ik vind het helemaal leuk.![]()
Ligt buiten een sneeuwengel te makenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:14 schreef liesje1979 het volgende:
Waar is CL? Die wilde volgens mij net zo graag sneeuw als ik
buiten, uit allemacht een sneeuwengel makenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:14 schreef liesje1979 het volgende:
Waar is CL? Die wilde volgens mij net zo graag sneeuw als ik
Zelf zou ze zeggen, een sneeuwlamantijn.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:15 schreef mschol het volgende:
[..]
buiten, uit allemacht een sneeuwengel maken
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ligt buiten een sneeuwengel te maken
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:15 schreef mschol het volgende:
[..]
buiten, uit allemacht een sneeuwengel maken
Ja voor treinliefhebbers is een leuke plekquote:
Is wel wat voor jou, een zon locomotiefquote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja voor treinliefhebbers is een leuke plek![]()
Soms ook treinen van DB en de Thalys en een aantal keer kwam er zon locomotief voorbij
Hoezo?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is wel wat voor jou, een zon locomotief
kom vechten danquote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:20 schreef mschol het volgende:
[..]
jij woont gewoon in een slecht stuk van Nederland..
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog even en we kunnen sneeuwballengevecht houden.
Hier blijft het alleen tussen de plantjes liggen, nog niet op de tegels.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:34 schreef liesje1979 het volgende:
Loop elke keer naar het raam om te kijken, in de tuin wordt het echt al wittig.
Hier hetzelfde.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier blijft het alleen tussen de plantjes liggen, nog niet op de tegels.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Meesterlijk gesprek net bij Appie.
Volksvrouwtje van twee turven hoog houdt een groot bruin brood omhoog en wijst naar de datum.
“Dit brood is alleen vandaag nog goed.”
Bakkersmeisje: “Nee, mevrouw dat is de bakdatum.”
Volksvrouwtje: “Is het vandaag gebakken?”
Bakkersmeisje: “Klopt, het is dagvers brood.”
Volksvrouwtje: “Het is maar een dag vers?”
Bakkersmeisje: “Nee, dagvers betekent dat het vandaag vers is gebakken.”
Volksvrouwtje: “Ja, dat mot ik niet.”
Bakkersmeisje: “Wij hebben alleen dagvers brood, mevrouw.”
Volksvrouwtje: “Hebbie geen brood dat 7 dagen vers is?”
Bakkersmeisje: “Dit brood is langer dan 1 dag houdbaar hoor.”
Volksvrouwtje: “Blijft het zeven dagen vers?”
Bakkersmeisje: “Dat denk ik niet.”
Volksvrouwtje: “Dan mot ik het niet.”
Bakkersmeisje: “Kunt u het niet invriezen?”
Volksvrouwtje: “Wat heb ik daar nou aan. Ik wil vanavond brood eten.”
![]()
![]()
Ik geniet hiervanquote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Meesterlijk gesprek net bij Appie.
Volksvrouwtje van twee turven hoog houdt een groot bruin brood omhoog en wijst naar de datum.
“Dit brood is alleen vandaag nog goed.”
Bakkersmeisje: “Nee, mevrouw dat is de bakdatum.”
Volksvrouwtje: “Is het vandaag gebakken?”
Bakkersmeisje: “Klopt, het is dagvers brood.”
Volksvrouwtje: “Het is maar een dag vers?”
Bakkersmeisje: “Nee, dagvers betekent dat het vandaag vers is gebakken.”
Volksvrouwtje: “Ja, dat mot ik niet.”
Bakkersmeisje: “Wij hebben alleen dagvers brood, mevrouw.”
Volksvrouwtje: “Hebbie geen brood dat 7 dagen vers is?”
Bakkersmeisje: “Dit brood is langer dan 1 dag houdbaar hoor.”
Volksvrouwtje: “Blijft het zeven dagen vers?”
Bakkersmeisje: “Dat denk ik niet.”
Volksvrouwtje: “Dan mot ik het niet.”
Bakkersmeisje: “Kunt u het niet invriezen?”
Volksvrouwtje: “Wat heb ik daar nou aan. Ik wil vanavond brood eten.”
![]()
![]()
nog 2 kilometer en ik ben ook weer thuis.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:52 schreef Koen66 het volgende:
Stuk wezen wandelen, was lekker buiten
hey koen66quote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:52 schreef Koen66 het volgende:
Stuk wezen wandelen, was lekker buiten
ja is hier mega gezellig blijf hier hangenquote:
Ho ho, eerst alle specs doorgeven, martiale status, het gewenste nuttige beroep en wat voor een huisje dat je wenst in Foqueville hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja is hier mega gezellig blijf hier hangen![]()
![]()
oke oke ... werk in de zorg met mensen met beperking. huis heb ik ook al. en als bonus een autoquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ho ho, eerst alle specs doorgeven, martiale status, het gewenste nuttige beroep en wat voor een huisje dat je wenst in Foqueville hoor
Als je met mensen met een beperking werkt kun je het vast goed met ons vinden.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oke oke ... werk in de zorg met mensen met beperking. huis heb ik ook al. en als bonus een auto
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je met mensen met een beperking werkt kun je het vast goed met ons vinden.
Wilde net het zelfde zeggenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
U bent erg hard nodig en welkomquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oke oke ... werk in de zorg met mensen met beperking. huis heb ik ook al. en als bonus een auto
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:02 schreef bitterbal het volgende:
in Brazillie is er tekort aan zuurstof voor covid patentien in ziekenhuizenPaar weken terug ook al mensen in Egypte in een ziekenhuis overleden omdat het zuurstof op was.
Of het voelt te veel als werk.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dank je wel en ben er alquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
U bent erg hard nodig en welkom
NOu ja nu zijn we gespot natuurlijkquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
U bent erg hard nodig en welkom
ja naar hoor. In dat filmpje van nu zie je dat familieleden van patentien nu zelf op zoek gaan naar zuurstof. Las ergens anders dat mense nu ook handmatig worden voorzien van zuurstof.quote:
Ik ben de dorpspsycholoog, jouw dossier is inmiddels 94 pagina's dik na bijna een jaar quarantaine.quote:
Heb jij al sneeuw?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of het voelt te veel als werk.
Zou dat ook voor mij gelden?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NOu ja nu zijn we gespot natuurlijk
Daar gaat onze vrijstaat voor beperkte
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben de dorpspsycholoog, jouw dossier is inmiddels 94 pagina's dik na bijna een jaar quarantaine.
En volgens Gompie duurt onze lockdown misschien wel tot de zomerquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja naar hoor. In dat filmpje van nu zie je dat familieleden van patentien nu zelf op zoek gaan naar zuurstof. Las ergens anders dat mense nu ook handmatig worden voorzien van zuurstof.
April.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En volgens Gompie duurt onze lockdown misschien wel tot de zomer
Jaquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot en met stroom op het hek weer?
Topquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja is hier mega gezellig blijf hier hangen![]()
![]()
Nee gister dacht ik bij op1 gezegd tot zomer misschien maar ja dat hoeft niet met dezelfde maatregelen te zijn natuurlijkquote:
Dank je wel ..Koenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Top. Ik hang hier intussen al 10 jaar, kan je nagaan
![]()
Vers bloed is altijd welkom
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heet jij trouwens net als je nick?
WTFquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is die gekke vogel
https://fb.watch/32Htt3xGdI/
Britse variant zet de verdubbelaar in.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En volgens Gompie duurt onze lockdown misschien wel tot de zomer
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jacqueline kort ik altijd af naar Sjak, mag dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |