SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Even opwarmen in de oven. Niemand wil koude (bitter) ballenquote:
begint pas om 12:00, de neerslag..quote:
Die ligt al lang na te druipen onder de sprei bij hem johquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga zo maar eens een koffie halen bij het koffiemeisje van Fles. Mocht. het vanavond echt gaan sneeuwen naar buiten met de hond, die is dan door het dolle heen.
Als @kwiwi een Frank Lloyd Wright Fallingwaterhouse kan bouwen dan hou ik me wel aanbevolen ergens in de highlands.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:06 schreef UitStraling het volgende:
Eigenlijk moeten Dud en Cit ook een huisje en een dagbesteding hebben in Foqueville nu ze hier zijn komen wonen.
@:Kwiwi
Tering wat een mooi huis.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als @:Kwiwi een Frank Lloyd Wright Fallingwaterhouse kan bouwen dan hou ik me wel aanbevolen ergens in de highlands.
Cold drip coffee.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die ligt al lang na te druipen onder de sprei bij hem joh
Gewoon een kale fundering met een campingstoeltje. "Erased"quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:06 schreef UitStraling het volgende:
Eigenlijk moeten Dud en Cit ook een huisje en een dagbesteding hebben in Foqueville nu ze hier zijn komen wonen.
@:Kwiwi
Houses? Ik lees alleen maarquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze moet je even kopen voor op je koffietafel.
Ik ga eens op zoek en die bestellen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze moet je even kopen voor op je koffietafel.
Gaat toch echt om de huizen. Als het even zou kunnen had ik er ook zo een gekocht. In Nederland zijn ze sowieso erg schaars in die stijl.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Houses? Ik lees alleen maar
KIJK. MIJ. EEN. ZWEMBAD. HEBBEN.
Met je neus tegen het raam aan zeker?quote:
neequote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met je neus tegen het raam aan zeker?
Ben je wel voldoende voorbereid op de winter, CV nagekeken, kaarsjes voor nood en sfeer, zaklampen, extra telefoon, vriezer vol met koeien en kippen, dekentjes, haardhout, lucifers, multifunctioneel zakmes, sneeuwschoenen?
Doen we dat?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij komen je wel uitgraven.
Dit zijn live beelden van jou?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:09 schreef bitterbal het volgende:
https://9gag.com/gag/aK6gdL3
Komt allemaal goed
PJ is mijn heldinquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Beetje a la Uitstraling door het huis dansen op PJ Harvey
Zo sta ik er ook vaak bijquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:09 schreef bitterbal het volgende:
https://9gag.com/gag/aK6gdL3
Komt allemaal goed
Beetje zo door de winkel heenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik nu zo op werk aan de telefoonDenk dat ze mij al wat raar vinden
ja daar achter de baliequote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje zo door de winkel heen [ link | afbeelding ]
CNN BREAKING NEWS, inexplicable increase couchsales The Netherlandsquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daar achter de balieOf ik doe zo een raar loopje als de ministry of silly walks
Als de winkels openzijnquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
CNN BREAKING NEWS, inexplicable increase couchsales The Netherlands
ja hoef gelukkig niet te verkopenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijgen mensen ineens te eerlijke adviezen "die bank past echt niet bij uw hoofd"
Je hebt zojuist de kans gemist om iemand te onthoofden.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoef gelukkig niet te verkopen
Geilquote:
Waarom liggen er meerdere onderbroeken in je huiskamerquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:13 schreef UitStraling het volgende:
Ik huiskamerdans nu ook, lekker tijdens het onderbroeken rapen.
Druk weekje geweest met Fokken en werkenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geil![]()
[..]
Waarom liggen er meerdere onderbroeken in je huiskamer
Je kan mensen inhuren bij helpling die je onderbroeken van de vloer halenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Druk weekje geweest met Fokken en werken
Ben je nog beschikbaar en wat kost je per dagdeel?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kan mensen inhuren bij helpling die je onderbroeken van de vloer halen
nee ik zit tegenwoordig, en daar komt die weer; In bankzakenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je nog beschikbaar en wat kost je per dagdeel?
Surinaamse kip masalaquote:
Ik betaal het dubbelequote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik zit tegenwoordig, en daar komt die weer; In bankzaken
matig wel..quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik zit tegenwoordig, en daar komt die weer; In bankzaken
Hoe vies zijn de onderbroeken?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen racistische opmerkingen en je mag dansen hier in huis
hmm dat kan wel. oke ik denk er even over naquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even kijken, de meesten een 2 op een schaal van 1 t/m 10 schat ik zo in.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit is toch goed zo @:Budapestenaar ?
[ afbeelding ]
Bij welk getal zeg je definitief af?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm dat kan wel. oke ik denk er even over na
Ik zou het etenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
denk een 4quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij welk getal zeg je definitief af?
ziet er lekker uit flesquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
en dan verder wat worteltjes en een appel voor de vezels.
Liefst nam ik er ook nog hash browns bij maar dat zijn carbs en dat mag niet, van Budaddy.quote:
Gordijnen even open maken voor de vitamine D.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Verboten!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Liefst nam ik er ook nog hash browns bij maar dat zijn carbs en dat mag niet, van Budaddy.
wat is dat voor breisel?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
spek, ei, kaas. En champignons uit de AF.quote:
Waarom bak je die champignons niet gewoon mee?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
spek, ei, kaas. En champignons uit de AF.
Lijkt me onhandig. Dan moet je toch de hele tijd roeren, en dan moeten ze in plakjes en zo. En als je gaat roeren wordt het een zootje.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom bak je die champignons niet gewoon mee?
Ja dit, maar toen zag ik die hoeveelheid champignons en als je dat in plakjes snijdt is er denk in de pan niet meer genoeg ruimte voor het spek? Maar ziet er verder goed uit.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom bak je die champignons niet gewoon mee?
Denk dat je iets heel simpels heel moeilijk maakt in je hoofd.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me onhandig. Dan moet je toch de hele tijd roeren, en dan moeten ze in plakjes en zo. En als je gaat roeren wordt het een zootje.
Ik denk dat wat je nu doet meer werk is technisch gezien.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me onhandig. Dan moet je toch de hele tijd roeren, en dan moeten ze in plakjes en zo. En als je gaat roeren wordt het een zootje.
Story of my life.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat je iets heel simpels heel moeilijk maakt in je hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |