quote:
O dacht al dat ik iets niet goed hadquote:
Blaas ze maar snel deze kant op Nattequote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:24 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie de snilwolken naderen in de verte.
quote:
Ze kan niet breienquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:27 schreef mario390 het volgende:
arme Jill,lukt haar niet
@:FreshFruit
[ afbeelding ]
Dat kon ik zelfs.quote:
Makkelijk brei zo een eind weg als het moetquote:
De immer dansende Tjalala lalalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
als je het brengt als zelf je kleren 3d-printen met je handen dan vinden ze het supervetquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:30 schreef Mrsloveable het volgende:
Sowieso zie ik jonge lui niet snel gaan breien dus niet zo gek, dat ze het niet kunnen
Raar toch, dat kregen wij vroeger al op de lagere schoolquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:30 schreef Mrsloveable het volgende:
Sowieso zie ik jonge lui niet snel gaan breien dus niet zo gek, dat ze het niet kunnen
de kinderen in bangladesh ook hoor, da's niet zo vreemdquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar toch, dat kregen wij vroeger al op de lagere school
Misschien wel jaquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als je het brengt als zelf je kleren 3d-printen met je handen dan vinden ze het supervet
Mwa, maar dingen veranderen qua lessen op scholenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar toch, dat kregen wij vroeger al op de lagere school
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |