iedereen doet mee aan de puntentelling
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bedoelt niemand is zo dom 6 jaren geleden terug kijken?dom is een groot woord. ALs iets jou interesse heeft pluis je alles uit.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
de n paste net niet meerAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ja soms heb je dat.quote:
Lange vaste tekst ook
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
ik heb ook en keer de ouden topics van naomiquote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]dom is een groot woord. ALs iets jou interesse heeft pluis je alles uit.
terug gekijkt maar nur tot maart 2015
dat was irgendwann 2016![]()
Soms, maar het kwam nu gedeeltelijk door iets anders. Het is vervelend als je normaal iets meer sport en nu even niet. Kan de energie niet kwijt, daarnaast moet ik eigenlijk ook bepaalde spieren trainen en dat gaat nu ook weer even niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]Jij was ook al vroeg wakker zag ik vanmorgen. Ook een slechte slaper?
![]()
Dat je daar geduld voor hebtquote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb ook en keer de ouden topics van naomi
dat was irgendwann 2016
man man manquote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:35 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Soms, maar het kwam nu gedeeltelijk door iets anders. Het is vervelend als je normaal iets meer sport en nu even niet. Kan de energie niet kwijt, daarnaast moet ik eigenlijk ook bepaalde spieren trainen en dat gaat nu ook weer even niet.
Ingewanden?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb ook en keer de ouden topics van naomi
dat was irgendwann 2016Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ja, dat is echt ellende. Kan je thuis niet wat meer doen? Of iedere dag hardlopen na het werk?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:35 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Soms, maar het kwam nu gedeeltelijk door iets anders. Het is vervelend als je normaal iets meer sport en nu even niet. Kan de energie niet kwijt, daarnaast moet ik eigenlijk ook bepaalde spieren trainen en dat gaat nu ook weer even niet.
Ik weet dat het lastig is hoor. Er zijn wel attributen te koop om bepaalde spieren te trainen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:38 schreef mario390 het volgende:
the first kut wont hurt it all..
duel - propaganda
Lastiger dan een tweet van 128 tekens..of wat is het? 150quote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:40 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Idd, dat is weleens lastig als je een nieuwe TT bedenkt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:40 schreef HiDiHo het volgende:
Anders dpe je hier lekker aan mee...
[ afbeelding ]![]()
Nee, ik ga straks nog wel even hardlopen als het niet te glad is. En als het weer meezit morgen ook, dan heb ik iig weer iets gedaan.![]()
Dat heb ik ook in mijn gezonde leven wel aan meegedaanquote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:40 schreef HiDiHo het volgende:
Anders dpe je hier lekker aan mee...
[ afbeelding ]
Morgen kan je de skieen onderbinden Train je weer andere spierenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:42 schreef Tjalala het volgende:
[..]![]()
Nee, ik ga straks nog wel even hardlopen als het niet te glad is. En als het weer meezit morgen ook, dan heb ik iig weer iets gedaan.
Dus er zijn echt mensen die daar aan mee doen?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik ook in mijn gezonde leven wel aan meegedaan
Skieen is wel leuk om te doen, maar zelf heb ik ze niet :/quote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morgen kan je de skieen onderbinden Train je weer andere spieren![]()
Heb je mooi tijd om te Helene of helena te gaan kijken wat je gekocht hebt.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:44 schreef mario390 het volgende:
kut weekend op mtv duitsland
boyband & kutband weekendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
langlaufenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Heb je het wel eens gedaan?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:46 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Skieen is wel leuk om te doen, maar zelf heb ik ze niet :/
Ik nog nooit, heb zelfs nog nooit schaatsen aangehad
Goedemorgen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Telt skileren ook? dat heb ik weleens gedaanAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ja ik was een van die gekkequote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dus er zijn echt mensen die daar aan mee doen?
Ik heb het alleen niet lang volgehoudenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
aja ook 3 weken niet gekijkt maar hetquote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je mooi tijd om te Helene of helena te gaan kijken wat je gekocht hebt.
was op 25.12 ook op tv![]()
Morguh FFquote:
Mogge...goede nachtrust gehadquote:
skeeleren?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:48 schreef HiDiHo het volgende:
Telt skileren ook? dat heb ik weleens gedaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
https://vimeo.com/user29374709quote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
aja ook 3 weken niet gekijkt maar het
was op 25.12 ook op tv
126 filmpjes.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dottie.quote:
Jup 1x op wintersport geweest, wil nog wel een keer. Maar het komt er nog niet van.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je het wel eens gedaan?
Ik nog nooit, heb zelfs nog nooit schaatsen aangehad
En schaatsen heb ik weleens aan gehad, maar ik heb daarna nog wel aan skeeleren gedaan dus in theorie zou ik denk ik nu iets moeten kunnen wat er op lijkt.![]()
Heerlijk geslapen.quote:
Ja met wieltjesquote:
O herhalingen heb je niets aan toch?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
aja ook 3 weken niet gekijkt maar het
was op 25.12 ook op tvWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hai, van wat?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://vimeo.com/user29374709
126 filmpjes.
vannacht kwam me huub tegen![]()
heb je geziien de gozer bij de grootbrand in
groningen in roze overall weglopen?![]()
![]()
Lekkerquote:
nee is betje anders en bluerayquote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O herhalingen heb je niets aan toch?![]()
Utopia,ja ik zag je cap.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
hai, van wat?
vannacht kwam me huub tegen![]()
heb je geziien de gozer bij de grootbrand in
groningen in roze overall weglopen?
Hoe ging het met Huubske?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wie weet komt het er weer van na de corona tijd.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:50 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Jup 1x op wintersport geweest, wil nog wel een keer. Maar het komt er nog niet van.
En schaatsen heb ik weleens aan gehad, maar ik heb daarna nog wel aan skeeleren gedaan dus in theorie zou ik denk ik nu iets moeten kunnen wat er op lijkt.
Ik heb het altijd wel een keer willen doen skiën maar met die rug van mij durfde ik het nooit.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: