Nee, niet gezien. Denken ze dat die persoon het aan heeft gestoken?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je al de skirijder gezien de bij de grootbrand de nu is weglopt??
[ afbeelding ]
ja ik snap je,van echte verhalquote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, iemand uit mijn echte leven
Iemand die je niet echt kan en je nooit iets aan heeft gedaan kan je niet haten.
Wel kan je die persoon niet mogen. Of ziijn of haar gedrag niet aanstaan.
Van BB ken ik eigenlijk niemand. Ik kijk het bijna niet, weer niet eens alle namen.
nee de heb nur ik gezienquote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, niet gezien. Denken ze dat die persoon het aan heeft gestoken?
O, wat was er gebeurd dan?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ik snap je,van echte verhal
maar vanavond was weer emotional,mama verhal liese
Nog niet helemaal. Maar wel een stuk beter dan gisteren.quote:
Hopelijk knap je in de loop van de dag verder op. Maar iig fijn dat je al beter hebt geslapen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog niet helemaal. Maar wel een stuk beter dan gisteren.
Heb gelukkig ook iets beter geslapen.
O, goed van jou.quote:
Ja, dat hoop ik ook. Dank je welquote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:09 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Hopelijk knap je in de loop van de dag verder op. Maar iig fijn dat je al beter hebt geslapen.
elke moest verhal vertelen en dannquote:
Dat zijn altijd trieste verhalen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
elke moest verhal vertelen en dann
was liese an de geburt,haar mama
is en keer manisch psychotisch
geworden ,zij jankte dann somige in de kamer ook
maar is wel weer goed met haar mama
Ik doe ook wel eens met mobiel hier mee, ik vind het ook niets en helemaal nu niet met die lange TPquote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:14 schreef Tjalala het volgende:
Ik heb geen zin om me te verplaatsen naar de pc :/ maar de mobiel is ook niks.
Het is al korter nuquote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe ook wel eens met mobiel hier mee, ik vind het ook niets en helemaal nu niet met die lange TP
Hier +1quote:
Klopt, maar voor mobiel wel langquote:
En nu maar hopen dat er vanavond zowel daar als hier even veel sneeuw valtquote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:17 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Haha keek ik ook net naar +1 hier ook
Maar dan is het weer beter als nietsquote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:20 schreef Tjalala het volgende:
Mobiel is inderdaad niet het meest ideale
Ja totdat je weer klikt op alle posts op 1pagina als er al 12 pagina's zijn. Zoals nuquote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dan is het weer beter als niets
Wat vraagt?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:23 schreef mario390 het volgende:
ik heb wel en betje bang dat me jemand vraagt in fok
wat ik doe
Hoezo ben je bang dan. Je doet toch niets verkeerds?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:23 schreef mario390 het volgende:
ik heb wel en betje bang dat me jemand vraagt in fok
wat ik doe
Ja, dat is ellende lang scrollenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:23 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Ja totdat je weer klikt op alle posts op 1pagina als er al 12 pagina's zijn. Zoals nu
nee maar vannacht als ik zo lez komt me huub tegenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoezo ben je bang dan. Je doet toch niets verkeerds?
He BasEnAad.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:24 schreef BasEnAad het volgende:
-12 in Oostenrijk, da's mooi!
Dat hadden we vroeger ook nog wel eens in Nederland, maar ik kan me de laatste strenge winter niet meer herinneren.
Nou Huub kan je niets doen hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar vannacht als ik zo lez komt me huub tegen
Ik denk ook dat niemand dat doetquote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou Huub kan je niets doen hoor
Ik denk wel dat veel mensen niet weten hier waar je het over hebt met het terug lezen van Utopia
Volle blaas?quote:
Gelukt!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is ellende lang scrollen
Dus hup hup toch maar naar de pc/
Dat vind ik wel mooi van Mario.quote:
Vollerquote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bedoelt niemand is zo dom 6 jaren geleden terug kijken?
quote:
nee maar als robin met gio in hottub zijn gewesest heeftquote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou Huub kan je niets doen hoor
Ik denk wel dat veel mensen niet weten hier waar je het over hebt met het terug lezen van Utopia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |