Mijn moeders begrafenis liedje.quote:
Ja dat denk ik ook. Een van de weinige zangers die zo'n tekst zo kan brengen, vind ik.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 01:30 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Mijn moeders begrafenis liedje.
Voor veel mensen een begrafenisliedje denk ik.
Ja dat kon hij zo goedquote:Op zaterdag 16 januari 2021 01:32 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook. Een van de weinige zangers die zo'n tekst zo kan brengen, vind ik.
Oeh ja dat is een ander verhaal dan, ik snap.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 01:30 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Mijn moeders begrafenis liedje.
Voor veel mensen een begrafenisliedje denk ik.
Ik heb niet heel moeite met dat nummer, dat had ik meer met een nummer van de begrafenis vader van mijn vriend.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 01:45 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Oeh ja dat is een ander verhaal dan, ik snap.
Welk nummer?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 01:46 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik heb niet heel moeite met dat nummer, dat had ik meer met een nummer van de begrafenis vader van mijn vriend.
Die heeft iemand ooit gevonden voor mij hiero , ik vergeet elke keer de naam en al weet ik de naam dan weet ik die specifieke uitvoering niet te vinden.quote:
Ik weet het nog wel van mijn zus en mijn kind.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 01:50 schreef IxCalypso het volgende:
Ik vergeet het elke keer weer, net als dat Portugese nummer.
Je kind?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 01:53 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik weet het nog wel van mijn zus en mijn kind.
Klopt, maar zo gaat dat, is het leven.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 01:57 schreef IxCalypso het volgende:
Dat wist ik niet, was ze/hij je oudste geweest?
I know, heb vooral exen verloren en lieve familieleden. Ik vind het echt kut, de lieve mensen (de meeste mensen die ik verloren heb waren echt erg close to me en ook erg lief op mijn schoonpa na), juist die verdwijnen...quote:Op zaterdag 16 januari 2021 02:00 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Klopt, maar zo gaat dat, is het leven.
Lekker muziek luisteren met ons.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 02:02 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
I know, heb vooral exen verloren en lieve familieleden. Ik vind het echt kut, de lieve mensen (de meeste mensen die ik verloren heb waren echt erg close to me en ook erg lief op mijn schoonpa na), juist die verdwijnen...
Tis niet alsof jullie altijd zo aardig zijn voor mijquote:Op zaterdag 16 januari 2021 02:05 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Lekker muziek luisteren met ons.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 02:04 schreef IxCalypso het volgende:
Ik ga er verder niet op in in, ik ken jou, je wil het niet hebben over dingen
Maar het is kut.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 01:57 schreef Stray_cat het volgende:
Voor mijn kind, ze was nu 26 geweest.![]()
Simple much?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 02:09 schreef cosmosis het volgende:
BRRRR Motorboat alles [ link | afbeelding ]
Meer dan een mooi nummertje voor je draaien kan ik niet doen,quote:Op zaterdag 16 januari 2021 01:57 schreef Stray_cat het volgende:
Voor mijn kind, ze was nu 26 geweest.![]()
Ik ben er zo overheen, doe aub gewoonquote:Op zaterdag 16 januari 2021 02:12 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Meer dan een mooi nummertje voor je draaien kan ik niet doen,
Arrogante tyfushoer.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 02:13 schreef IxCalypso het volgende:
Deze vrouw![]()
The moves, the looks,, de blikken, de zang, alles![]()
Hihaho nee je vraagt aandacht, die krijg je dan, en ook gemeend x De rest van het jaar doe ik weer 'gewoon', komt goed!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 02:16 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik ben er zo overheen, doe aub gewoon
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 02:20 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Hihaho nee je vraagt aandacht, die krijg je dan, en ook gemeend x De rest van het jaar doe ik weer 'gewoon', komt goed!
Vraag eens door dan.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 02:20 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Hihaho nee je vraagt aandacht, die krijg je dan, en ook gemeend x De rest van het jaar doe ik weer 'gewoon', komt goed!
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 02:22 schreef cosmosis het volgende:
Jezus ik voel me echt week worden door dit topic.
Nahquote:Op zaterdag 16 januari 2021 02:28 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Neej gaat hem niet worden [ link | afbeelding ]
Alsjeblieft zeg...quote:Op zaterdag 16 januari 2021 02:29 schreef IxCalypso het volgende:
Ik blijf erbij dat we hunnie moeten sturen naar het songfestival
Waarom niet?quote:
Die blonde, Rawrrr echt, helaas was ik toen nog klein, anders wist ik het wel.quote:
Songfestival, bestaat uit een stelletje wereldverbeteraars, niets te maken met goede muziek. In the end it doesn't matter passende lyrics...quote:
Ik zeg stuur de Kraaienquote:Op zaterdag 16 januari 2021 02:33 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Songfestival, bestaat uit een stelletje wereldverbeteraars, niets te maken met goede muziek. In the end it doesn't matter passende lyrics...
Jazeker, ik ben echt geen hork!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 02:27 schreef IxCalypso het volgende:
Kan je een beetje bewegen Bas en of Aad?
Nee hoor.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 02:36 schreef cosmosis het volgende:
Zolang ze niet Nederlands zingen, dat is sowieso al kansloos om te doen op het songfestival...
Ja dat wordt hem niet...quote:Op zaterdag 16 januari 2021 02:37 schreef KillemWieft het volgende:
Songfestival in een leeg Ahoy dit jaar.
Sowiesoquote:Op zaterdag 16 januari 2021 02:37 schreef KillemWieft het volgende:
Hopelijk tegen die tijd een “3e golf” zodat het helemaal niet doorgaat.quote:
Wat wil je dan bereiken, het winnen, of je eigen kansloze taal dat de rest van de wereld niet begrijpt uitdragen. Zit de rest lekker op te wachten he.quote:
Dit virus gaat zoals ik al denk vanaf het begin als de Spaanse griep. Over 1 of 2 jaar meer is het weg.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 02:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hopelijk tegen die tijd een “3e golf” zodat het helemaal niet doorgaat.
Het songfestival boeit jou duidelijk niet, dus wat maak je je druk ^^quote:Op zaterdag 16 januari 2021 02:40 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Wat wil je dan bereiken, het winnen, of je eigen kansloze taal dat de rest van de wereld niet begrijpt uitdragen. Zit de rest lekker op te wachten he.
Ik hoop dat jij de inzending van dit jaar bentquote:Op zaterdag 16 januari 2021 02:37 schreef KillemWieft het volgende:
Kan ie een beetje zingen, moven?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 02:42 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij de inzending van dit jaar bent
Ja maar ik ben geen freak dus kansloos.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 02:43 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Kan ie een beetje zingen, moven?
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 02:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja maar ik ben geen freak dus kansloos.
Ik ben zeker elke keer weer opnieuw geinteresseerd, maar druip af als ik er helaas weer achterkom dat de kwaliteit van het zingen of promoten van onontdekte potentiele supersterren al een tijdje niet meer de achterliggende gedachte is. Maar de dubbele politieke agenda helaas steeds meer gepromote wordt.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 02:42 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Het songfestival boeit jou duidelijk niet, dus wat maak je je druk ^^
Ach hou toch opquote:Op zaterdag 16 januari 2021 02:48 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik ben zeker elke keer weer opnieuw geinteresseerd, maar druip af als ik er helaas weer achterkom dat de kwaliteit van het zingen of promoten van onontdekte potentiele supersterren al een tijdje niet meer de achterliggende gedachte is. Maar de dubbele politieke agenda helaas steeds meer gepromote wordt.
Van goede (nieuwe) muziek kan ik zeker genieten en ben ZEER verdrietig dat het Euro Songfestival mij keer op keer teleurstelt door optredens te tonen welke normaal nog van de stoep van de willekeurige kroep weggetrapt wordt omdat het zwerfkatten aantrekt [ link | afbeelding ]
Wijven die artiesten beoordelen met hun kut.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 02:47 schreef IxCalypso het volgende:
Ik kan kan niet zingen en Killem is niet zo knap als Waylon.
En dan post je Bon Joviquote:Op zaterdag 16 januari 2021 02:48 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik ben zeker elke keer weer opnieuw geinteresseerd, maar druip af als ik er helaas weer achterkom dat de kwaliteit van het zingen of promoten van onontdekte potentiele supersterren al een tijdje niet meer de achterliggende gedachte is. Maar de dubbele politieke agenda helaas steeds meer gepromote wordt.
Van goede (nieuwe) muziek kan ik zeker genieten en ben ZEER verdrietig dat het Euro Songfestival mij keer op keer teleurstelt door optredens te tonen welke normaal nog van de stoep van de willekeurige kroeg weggetrapt wordt omdat het zwerfkatten aantrekt [ link | afbeelding ]
Oh doe ik dat? Of maak jij dat weer van me? Ah ja, dat laatstequote:Op zaterdag 16 januari 2021 02:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wijven die artiesten beoordelen met hun kut.Zo oppervlakkig. Triest gewoon.
"Wijven" Ok.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 02:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wijven die artiesten beoordelen met hun kut.Zo oppervlakkig. Triest gewoon.
Afsteken en nooit meer naar om kijken.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 02:53 schreef cosmosis het volgende:
Of WIEVN zoals we zeggen in Frieslon
Had je gewild. Wij hebben helemaal niks.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 02:55 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niks een dingetje met Killem al heel erg lang.
Je was er direct na mijn maandenlange banquote:Op zaterdag 16 januari 2021 02:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Had je gewild. Wij hebben helemaal niks.
Achjaquote:Op zaterdag 16 januari 2021 02:56 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Jouw opstokerij heb je echter ook niks aan.
In het begin vond ik je een leugenaar, maar ik nu denk ik dat het zelf gelooft. Zielig. Maar goed...quote:Op zaterdag 16 januari 2021 02:57 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Je was er direct na mijn maandenlange ban
Dat zou ik kunnen typen ja.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 02:59 schreef IxCalypso het volgende:
That's how I roll zoals Stray zou zeggen
Het enige wat jullie bereiken is een ban voor mij voor een tijdje (want op de een of ander manier krijg ik de bannen en niet ook de aanstichters. Das gek in the USA is dat anders nu, daar wordt ook gekeken naar wie wie voedt).quote:
In het begin liep je achter me aan.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 03:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
In het begin vond ik je een leugenaar, maar ik nu denk ik dat het zelf gelooft. Zielig. Maar goed...
Lul maar raak. Mijn weekend kan niet stuk. 4 weken geleden m’n achillespees compleet afgescheurd en nu alweer kunnen lopen. Wat een baas ben ik toch. Zonder operatie hè.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 03:02 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
In het begin liep je achter me aan.
Jullie? Nahja, okquote:Op zaterdag 16 januari 2021 03:02 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Het enige wat jullie bereiken is een ban voor mij voor een tijdje (want op de een of ander manier krijg ik de bannen en niet ook de aanstichters. Das gek in the USA is dat anders nu, daar wordt ook gekeken naar wie wie voedt).
Snap ik wel, maar idd ze is er nietquote:Op zaterdag 16 januari 2021 03:16 schreef IxCalypso het volgende:
Puzzie bemoeit zich met alles. Al doet ze er niet aan mee.
Ik ben niet de enige die zo over Puzzie denkt en ik wil het eigenlijk niet over Puzzie hebben want ze is hier niet nu.
Ik bedoelde het als een uitdrukking.
Doe normaal.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 03:16 schreef IxCalypso het volgende:
Puzzie bemoeit zich met alles. Al doet ze er niet aan mee.
Ik ben niet de enige die zo over Puzzie denkt en ik wil het eigenlijk niet over Puzzie hebben want ze is hier niet nu.
Ik bedoelde het als een uitdrukking.
Stop hiermee.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 03:19 schreef IxCalypso het volgende:
Op dit topic wel schijnbaar op Heracles en mij na.
Wat een vijandigheid opeens. Wauw.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 03:27 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik ga jou niks meer uitleggen, doe je zelf ook niet.
Dat is geen vijandigheid, dat is ongeduld.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 03:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat een vijandigheid opeens. Wauw.
Dat geloof ik ook zeker, jij bent een mooi mens. Laat je niet gek makenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 03:26 schreef IxCalypso het volgende:
Ik ben bedreigend volgens sommigen. Dat ben ik niet, ja misschien voor hun geloofwaardigheid.
Ik heb geloof ik 2 keer een TR geplaatst.
Maar ik zeg wel hoe ik mensen zie.
Ook mods.
Iedereen.
Ik zeg het ook als ik de echt goede kanten van mensen zie.
Ach hou toch op, met je zalvende woorden elke keer.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 03:28 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook zeker, jij bent een mooi mens. Laat je niet gek maken
Doe gewoon, zij voelt dat zo, leef je inquote:Op zaterdag 16 januari 2021 03:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat een vijandigheid opeens. Wauw.
Humor!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 03:31 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Doe gewoon, zij voelt dat zo, leef je in
Dat bepaal ik welquote:Op zaterdag 16 januari 2021 03:29 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ach hou toch op, met je zalvende woorden elke keer.
Het gaat geen ene kant op, gezeik dit, gezeik dat, daarover dit en daarover dat. PM of DM is ervoor bedoeld.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 03:32 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik kan wegblijven dan gaat het over, maar dan komt er wel weer iemand anders.
Dat kan ik niet, hebben ze me afgenomen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 03:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Het gaat geen ene kant op, gezeik dit, gezeik dat, daarover dit en daarover dat. PM of DM is ervoor bedoeld.
Goftedomme
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 03:36 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat kan ik niet, hebben ze me afgenomen.
Not for me, ik roddel niet, ik doe het out in die open.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 03:37 schreef DeHovenier het volgende:
Anders maken jullie een nieuw topic aan met roddel en achterklap
Dat is gewoon niet waar.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 03:29 schreef IxCalypso het volgende:
Iedereen hier wil altijd alles van mij weten maar niemand is open zelf.
Limbo’s.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 04:12 schreef IxCalypso het volgende:
Bijna niemand hier op mij na verteld iets over zichzelf.
I am no superman!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 04:27 schreef IxCalypso het volgende:
Ook niet in Bas, Bas is een meeloper.
Dat hoeft ook helemaal nietquote:Op zaterdag 16 januari 2021 04:33 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
I am no superman!
Yooo feest, het is feest en dat is leuk. Die fissa ga jij niet stoppen
Voor dit nummer kreeg ik een ban op dit forumquote:Op zaterdag 16 januari 2021 04:33 schreef KillemWieft het volgende:
Wat een negativiteit weer. Man man man.
Wat luister jij nu?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 04:37 schreef IxCalypso het volgende:
Ik stel me mods wel eens voor.
Waarom wil je mod zijn sowieso?
Dit nummer was trouwens mijn eerste serieuze ban, daarna waren de ogen pas echt op mij gericht.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 04:34 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Voor dit nummer kreeg ik een ban op dit forum
Dat ik niet meer geband word?quote:
Doe niet zo schijnheilig, ik weet niet wat voor rotzooi jij geschopt hebt hier, maar ik weet wel dat ik zelf nooit zo lelijk over de grens ben gegaan.quote:
Ben ik dat?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 04:45 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Doe niet zo schijnheilig, ik weet niet wat voor rotzooi jij geschopt hebt hier, maar ik weet wel dat ik zelf nooit zo lelijk over de grens ben gegaan.
Of is het andersom?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 04:49 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Jij maakt er een sport van mensen tegen je in het harnas te jagen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |