Mijn moeders begrafenis liedje.quote:
Ja dat denk ik ook. Een van de weinige zangers die zo'n tekst zo kan brengen, vind ik.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 01:30 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Mijn moeders begrafenis liedje.
Voor veel mensen een begrafenisliedje denk ik.
Ja dat kon hij zo goedquote:Op zaterdag 16 januari 2021 01:32 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook. Een van de weinige zangers die zo'n tekst zo kan brengen, vind ik.
Oeh ja dat is een ander verhaal dan, ik snap.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 01:30 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Mijn moeders begrafenis liedje.
Voor veel mensen een begrafenisliedje denk ik.
Ik heb niet heel moeite met dat nummer, dat had ik meer met een nummer van de begrafenis vader van mijn vriend.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 01:45 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Oeh ja dat is een ander verhaal dan, ik snap.
Welk nummer?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 01:46 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik heb niet heel moeite met dat nummer, dat had ik meer met een nummer van de begrafenis vader van mijn vriend.
Die heeft iemand ooit gevonden voor mij hiero , ik vergeet elke keer de naam en al weet ik de naam dan weet ik die specifieke uitvoering niet te vinden.quote:
Ik weet het nog wel van mijn zus en mijn kind.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 01:50 schreef IxCalypso het volgende:
Ik vergeet het elke keer weer, net als dat Portugese nummer.
Je kind?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 01:53 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik weet het nog wel van mijn zus en mijn kind.
Klopt, maar zo gaat dat, is het leven.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 01:57 schreef IxCalypso het volgende:
Dat wist ik niet, was ze/hij je oudste geweest?
I know, heb vooral exen verloren en lieve familieleden. Ik vind het echt kut, de lieve mensen (de meeste mensen die ik verloren heb waren echt erg close to me en ook erg lief op mijn schoonpa na), juist die verdwijnen...quote:Op zaterdag 16 januari 2021 02:00 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Klopt, maar zo gaat dat, is het leven.
Lekker muziek luisteren met ons.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 02:02 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
I know, heb vooral exen verloren en lieve familieleden. Ik vind het echt kut, de lieve mensen (de meeste mensen die ik verloren heb waren echt erg close to me en ook erg lief op mijn schoonpa na), juist die verdwijnen...
Tis niet alsof jullie altijd zo aardig zijn voor mijquote:Op zaterdag 16 januari 2021 02:05 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Lekker muziek luisteren met ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |