Niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 01:26 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ich hab' getraumt von dir is beter!
Die zijn in Nederland hits geweest.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 01:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is best top,maar dat kenn je?
Focus Hidi ipv al die zooi hier te posten..quote:Op zaterdag 16 januari 2021 01:26 schreef HiDiHo het volgende:
Verwijderen is uitgeschakeld![]()
[ afbeelding ]
Ik wil gewoon van die kut balk afquote:Op zaterdag 16 januari 2021 01:29 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Focus Hidi ipv al die zooi hier te posten..![]()
Dr is toch een tech - iets forum hier ergens?quote:
ja verdammt ich lieb dich staat ookquote:Op zaterdag 16 januari 2021 01:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die zijn in Nederland hits geweest.
Ja maar ik zit hier tochquote:Op zaterdag 16 januari 2021 01:32 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Dr is toch een tech - iets forum hier ergens?
Lol.. ik kan je niet helpen iigquote:
Ik kom er wel achter..het is alleen weer zo'n gedoe om iets waar ik niet om gevraagd hebquote:Op zaterdag 16 januari 2021 01:33 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Lol.. ik kan je niet helpen iig
Tja.. ales eraf fikkeren en opnieuw erop zetten?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 01:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik kom er wel achter..het is alleen weer zo'n gedoe om iets waar ik niet om gevraagd heb
Jazeker, dat luister ik vaak. Zo'n lekker nummer...quote:Op zaterdag 16 januari 2021 01:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is best top,maar dat kenn je?
Eens.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 01:36 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Jazeker, dat luister ik vaak. Zo'n lekker nummer...
Powershel starten als admin en danquote:Op zaterdag 16 januari 2021 01:35 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Tja.. ales eraf fikkeren en opnieuw erop zetten?
Dit vond ik net even snel via google, maar is al oude info:quote:Op zaterdag 16 januari 2021 01:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Powershel starten als admin en dan
Get-AppxPackage *xbox* | Remove-AppxPackage
Ja doe maar.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 01:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Powershel starten als admin en dan
Get-AppxPackage *xbox* | Remove-AppxPackage
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |