als hij crewwerker was gebeurde daar niks denk ikquote:
Munchener Freiheit - Tausendmal Du ken ik wel, die is hier ook een hitje geweest.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 02:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja en helene ook
somige liedjes van claudia jung,
dat meidentrio schwesterherz ook leuk
wat was in italie avond? ik heb vergeten nach italie schaltenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 02:05 schreef chufi het volgende:
[..]
je weet toch wel dat ze af en toe buiten de streams om soms hulp krijgen van een psycholoog of van een Huubje met zn trucje
Huub heeft zich snel omhoog gewerkt daar na DGKquote:Op zaterdag 16 januari 2021 02:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
als hij crewwerker was gebeurde daar niks denk ik
Kijk zelluf.quote:
Miscchien mijn laatste nepweekend.quote:
OKquote:Op zaterdag 16 januari 2021 02:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
je vragte om 1 :00 om,wanneer gaat robin uit
de bad buitenheruit
Ik hoop het voor jequote:Op zaterdag 16 januari 2021 02:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Miscchien mijn laatste nepweekend.
De versie van Erik Mesie vond ik ook goed.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 02:16 schreef BasEnAad het volgende:
Dit nummertje is bij ons gejat door Erik Mesie
Dank je, ik heb 2 hoopvolle sollicitaties de komende week.quote:
Die details weet ik niet meer Marioquote:Op zaterdag 16 januari 2021 02:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
en straks had dann de kamera weg gedraaid in
de lodds
dat hebben nederlandse met veel duitse liedjesquote:Op zaterdag 16 januari 2021 02:16 schreef BasEnAad het volgende:
Dit nummertje is bij ons gejat door Erik Mesie
Ook veel Nederlanders die hun lied in het Duits hebben gemaakt.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 02:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat hebben nederlandse met veel duitse liedjes
gemakt kenn je " ik will naar huis"
dat is van en oostenrijkse groep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |