Ik keur 'm af voor de proeverijquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:17 schreef BasEnAad het volgende:
Bud was in de aanbieding, dus ik heb daar een kratje van meegenomen om te proberen. Het is net water, smaakt helemaal nergens naar.
Hmm ik kan ze wel als zusjes zien jaquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat gekreun er ook bij
Zijn dat ook zusjes?
FTFYquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:17 schreef tonja het volgende:
Als jullie over ongeveer een uurtje nog actief zijn hier kom ik weer ff meekleppen. Voor nu ga ik zelf even mijn gitaar vingers martelen
Ja! Ik zit net op de wikipedia te kijken en daar staat letterlijk dit:quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bedoel je dat Amerikaanse Budweiser?
quote:Budweiser is een Amerikaans lager dat wordt gebrouwen met behulp van technieken uit de massaproductie. Zoals veel andere Amerikaanse lagers, heeft het weinig smaak en veel koolzuur; het is het vlakste bier (qua smaak) van alle internationaal gedistribueerde lagers.
Nice timing.quote:
Whuuut... Nou daar ben je mooi klaar mee.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:21 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja! Ik zit net op de wikipedia te kijken en daar staat letterlijk dit:
[..]![]()
Deissy hield me tegenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:22 schreef BasEnAad het volgende:
SHO / Dominic Grant (71) van zangduo Grant & Forsyth overleden
Waar waren jullie in dit topic dan???
Zit je met je kratjequote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:21 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
[..]![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:21 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
[..]![]()
Dat snap je dan niet hequote:52.3 billion
Revenue of Anheuser-Busch InBev worldwide 2005-2019. The beer manufacturer Anheuser-Busch InBev generated global revenue of over 52.3 billion U.S. dollars in 2019.3
Heb dat nieuws helemaal gemist toen. Ik klikte toevallig vorige week een clip aan op YT en toen zag ik het pas in de comments staan dat hij overleden was.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:22 schreef BasEnAad het volgende:
Eh ja, 20 november moest ik mijn haar wassenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:22 schreef BasEnAad het volgende:
Wij rouwden in stiltequote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:22 schreef BasEnAad het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |