Yvonne dan ook wel een beetjequote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Eigenlijk waren Granth en Forsyth het altijd net niet.![]()
Maar ze verdienen hun plekje
Neilquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Deze is mooi, prachtig, heerlijk...
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:12 schreef chufi het volgende:
Mississippi is wel een soort Regenboog voor Prish ...
Star Sistersquote:
Ze bleef altijd het "Zusje van"quote:
Oh ja. Ik wilde vroeger op z'n Engelse school zitten, alleen om deze clip.quote:
Heerlijk liedje om mee te blèren ook, vooral als Scotquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze bleef altijd het "Zusje van"![]()
Maar was goede hit.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk liedje om mee te blèren ook, vooral als Scot
Buitenlands 'goed'quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk liedje om mee te blèren ook, vooral als Scot
Ngo zo'n één.quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk liedje om mee te blèren ook, vooral als Scot :D
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:17 schreef tonja het volgende:
Als jullie over ongeveer een uurtje nog actief zijn hier kom ik weer ff meekleppen. Voor nu ga ik zelf even mijn gitaar martelen
Bedoel je dat Amerikaanse Budweiser?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:17 schreef BasEnAad het volgende:
Bud was in de aanbieding, dus ik heb daar een kratje van meegenomen om te proberen. Het is net water, smaakt helemaal nergens naar.
Hm, staat er niet inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uilenzeik.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:17 schreef BasEnAad het volgende:
Bud was in de aanbieding, dus ik heb daar een kratje van meegenomen om te proberen. Het is net water, smaakt helemaal nergens naar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |