Even naar Domni zwaaienquote:
Had je het aan zien komen?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vooruitzicht
Die vond iets 'Dallas-achtigs' hebbenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Alhoewel.. Grant en Forsyrh
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Die vond iets 'Dallas-achtigs' hebben
Ligt dat aan mij?![]()
Wel een welkome afwisseling tussen alle amsterdamse volkszangers waar we het meestal mee moeten doen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het meest zijige zangduo sinds Saskia en Serge.
Wat een jeugdheldenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maywood woonde hier om de hoek
Maar Saskia en Serge winnen.
Alhoewel.. Grant en Forsyrh
De hoogtijdagen van de föhnquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Enorme kapsels herinner ik me
Mooi stel. Ik vond haar een mooie vrouw. En hij had in het begin altijd z'n overhemd open tot aan z'n ...... borstharen all over the place.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ligt dat aan mij?![]()
/carequote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:04 schreef D. het volgende:
[..]
Jaar of 10 geleden, heeft ie gewonnen geloof ik
Ze leken wel zussenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ligt dat aan mij?![]()
Jaquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Enorme kapsels herinner ik me
Tino Martinquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:06 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wel een welkome afwisseling tussen alle amsterdamse volkszangers waar we het meestal mee moeten doen.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:07 schreef shiitake het volgende:
[..]
Mooi stel. Ik vond haar een mooie vrouw. En hij had in het begin altijd z'n overhemd open tot aan z'n ...... borstharen all over the place.
Ik opteer voor het laatstequote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:08 schreef D. het volgende:
[..]
Nu weet je het, doe ermee wat je wilt
Vergeten mag ook
Ge-wel-dig! Die kapselsquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dit kan nu niet meer anders hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |