Faithlessquote:
Moeten we nu klikken of gezegend blijven?quote:
Ow, dat, Jaap zonder nek van X-Factorquote:
Ja inderdaad, het waren zusjesquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:58 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dat het drie zussen waren, heb ik nooit geloofd.
Het meest zijige zangduo sinds Saskia en Serge.quote:
Geen klachten hierquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie is, maar ik ga best lekker met de muziekjes op mijn biertjes
Of ga je lekker met de biertjes op je muziekjes?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie is, maar ik ga best lekker met de muziekjes op mijn biertjes
quote:
Blijf maar gezegendquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Moeten we nu klikken of gezegend blijven?
Goed man !quote:
Maywood woonde hier om de hoekquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het meest zijige zangduo sinds Saskia en Serge.
Ik ken hem niet, want ik volg dat allemaal niet.quote:
Ow, was jij dat!quote:
Grant is niet meer.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maywood woonde hier om de hoek
Maar Saskia en Serge winnen.
Alhoewel.. Grant en Forsyrh
Lion King is net afgelopen, dus ik kan weer meeluisteren.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jaar of 10 geleden, heeft ie gewonnen geloof ikquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, want ik volg dat allemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |