dat vind ik mooi gezegdquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:47 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Bjorn en Bennie zeiden eens dat de muziek er al was, zij schreven alleen de noten op papier. De muziek schreef zichzelf.
Dat wist ik wel, daar zit de kracht en zijn populariteit ook inquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja die teksten zijn echt van een kleuterniveau, maar de muziek... Ik was verbaasd iig.
quote:
Ik moet ze even opzoeken. Ik kom er nog op terug.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Twee bundels? Hmmm. Ben ook benieuwd. Niet veel denk ik.
Zoals, mijn God hoe heten die twee, geen idee, maar "Nu wij niet meer praten", wat een janklied.quote:
Efriebuddie heppie?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Dat wist ik wel, daar zit de kracht en zijn populariteit ook in
Hij, of zijn management, wisten wel de juiste nummers te kiezen
Absoluut. Hazes wilde zelf altijd de jazzkant op, maar ja dat zag de platenmaatschappij niet zitten. Maar goed, dat verhaal ken je ongetwijfeld ookquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Dat wist ik wel, daar zit de kracht en zijn populariteit ook in
Hij, of zijn management, wisten wel de juiste nummers te kiezen
Geen ideequote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoals, mijn God hoe heten die twee, geen idee, maar "Nu wij niet meer praten", wat een janklied.
Mijn vader had een zwak voor de lead zangeres met het spleetje. We hadden de Elpeequote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit heb ik al 100 jaar niet gehoord, en toch was dat goed.
Zij is/was leuk, Toni heette ze geloof ik. Mihississippi.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mijn vader had een zwak voor de lead zangeres met het spleetje. We hadden de Elpee
Dat het drie zussen waren, heb ik nooit geloofd.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zij is/was leuk, Toni heette ze geloof ik. Mihississippi.
Fake news?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:58 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dat het drie zussen waren, heb ik nooit geloofd.
Bijna goed, Jaap en Pommelienquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:56 schreef D. het volgende:
Ik ben ook gezegend, al wil ik een gok wagen
Suzan en Freek?
Jah! Moeders klagen natuurlijkquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zij is/was leuk, Toni heette ze geloof ik. Mihississippi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |