Ik heb twee bundels met Amerikaanse volksmuziek. Ik ben benieuwd wat jij daarvan kent.quote:
Doe maar heeft dat ook...quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:45 schreef tonja het volgende:
[..]
Zo raar, ik vind Abba niet echt fijne muziek, maar het zit echt briljant in elkaar. De akkoord progressies zijn geweldig. Ik vind de sfeer van de muziek alleen niet echt fijn.
Ik vind het bijna altijd prima te luisteren, heb het alleen nog nooit uit mezelf opgezetquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:45 schreef tonja het volgende:
[..]
Zo raar, ik vind Abba niet echt fijne muziek, maar het zit echt briljant in elkaar. De akkoord progressies zijn geweldig. Ik vind de sfeer van de muziek alleen niet echt fijn.
André Hazes ook!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Doe maar heeft dat ook...
Lijkt simpel.. totdat je het ontleed.
Soms is het wel leuk om Youtube zijn gang te laten gaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
M'n youtube algoritme gaat heelemaal los
Het is ook niet dat ik er allergisch voor ben, het spreekt me alleen niet zo aan.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind het bijna altijd prima te luisteren, heb het alleen nog nooit uit mezelf opgezet
Bjorn en Bennie zeiden eens dat de muziek er al was, zij schreven alleen de noten op papier. De muziek schreef zichzelf.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:45 schreef tonja het volgende:
[..]
Wist je dat de meeste briljante wetenschappers en ontdekkers bijna altijd iets van dezelfde strekking verklaren.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:47 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Bjorn en Bennie zeiden eens dat de muziek er al was, zij schreven alleen de noten op papier. De muziek schreef zichzelf.
Ja. In Doris D. bv. zitten hele gekke modulaties.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Doe maar heeft dat ook...
Lijkt simpel.. totdat je het ontleed.
Dragen ze ook royalties af nu?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:47 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Bjorn en Bennie zeiden eens dat de muziek er al was, zij schreven alleen de noten op papier. De muziek schreef zichzelf.
Ik snap je. Ik hou ook echt niet van Hazes, maar ik heb naar een paar nummers bekeken en toen was ik wel even verbaasd. Zit echt veel mooier in elkaar dan dat (ik iig) op het eerste gehoor zou denken.quote:
Diep! Everything is connected <3quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:47 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Overgavequote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms is het wel leuk om Youtube zijn gang te laten gaan.
Ik bedoel, Hazes heeft alles gejat en met een rijmwoordenboek er een NL versie van gemaaktquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik snap je. Ik hou ook echt niet van Hazes, maar ik heb naar een paar nummers gekeken en toen was ik wel even verbaasd. Zit echt veel mooier in elkaar dan dat (ik iig) op het eerste gehoor zou denken.
Dit heb ik al 100 jaar niet gehoord, en toch was dat goed.quote:
Verrassend is dat.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik snap je. Ik hou ook echt niet van Hazes, maar ik heb naar een paar nummers bekeken en toen was ik wel even verbaasd. Zit echt veel mooier in elkaar dan dat (ik iig) op het eerste gehoor zou denken.
Ik week af van het algoritmequote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit heb ik al 100 jaar niet gehoord, en toch was dat goed.
Twee bundels? Hmmm. Ben ook benieuwd. Niet veel denk ik.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb twee bundels met Amerikaanse volksmuziek. Ik ben benieuwd wat jij daarvan kent.
Ja die teksten zijn echt van een kleuterniveau, maar de muziek... Ik was verbaasd iig.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoel, Hazes heeft alles gejat en met een rijmwoordenboek er een NL versie van gemaakt
Is ook best knapquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoel, Hazes heeft alles gejat en met een rijmwoordenboek er een NL versie van gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |