Bij mij stream 1 slaapkamerquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:40 schreef chufi het volgende:
Stream 1 door een leeg huis en tuin .. lijkt alsof er nog wat gaat gebeuren en iedereen op de vrijdag vroeg naar bed is gestuurd
Denk dat Lieze zo'n afspraak heeft..quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Gaat de goede kant uit.
[ afbeelding ]
Okayquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:44 schreef Toweler het volgende:
[..]
Heb alleen stream 1 en kijk niet alles
Volgens mij sprak hij dat meer uit als een vermoeden. Niet als iets dat hij wist.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:35 schreef GayGuy het volgende:
Die rene heeft maar een beetje lopen lullen, met zijn "morgen komt de nieuwe bewoner" praatje, zeker?
Opdracht van FEBO ... beetje bonden ipv al dat gezeik over nominatiesquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:45 schreef puzziepie het volgende:
Is deze actie opgezet om meer over te Nick te weten te komen en tegen hem te gebruiken
Of ben ik nu negatief
Zo kwam het niet over bij mij.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens mij sprak hij dat meer uit als een vermoeden. Niet als iets dat hij wist.
Naomi heeft wel haar verleidelijkste outfit uitgekozen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Gaat de goede kant uit.
[ afbeelding ]
Ik vertrouw Jowie, Els , Nathalie,. Daan nietquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Opdracht van FEBO ... beetje bonden ipv al dat gezeik over nominaties
Pottie spelen.. nenene... wie trapt er nou in Paranoia Noomie en SaaikutLiesjequote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Gaat de goede kant uit.
[ afbeelding ]
Ze is zo cute!!!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:46 schreef Stranger het volgende:
[..]
Naomi heeft wel haar verleidelijkste outfit uitgekozen.
Prima exitvolgorde wmbquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vertrouw Jowie, Els , Nathalie,. Daan niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |