Iedereen zit mee te luisteren daarquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:39 schreef JACM het volgende:
[..]
Hier beelden van een lege donkere woonkamer...
Maar Jowi is heel slinks. Moet je goed op passen
Janssenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeg jij het maar:
Hasselbank of Mubuntuwowo
het liefst in de hottub, dan heb je kans dat ze verz.... (oeps mag ik niet denken)quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu een random opdracht: Nathalie ik wil dat je vannacht buiten slaapt. Als je het volhoud krijgt de groep ¤1000 euro, haal je het niet vol dan komt de pot terug op ¤0
Yoow yoow woow wowquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeg jij het maar:
Hasselbank of Mubuntuwowo
dat gevoel heb ik ookquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:40 schreef chufi het volgende:
Stream 1 door een leeg huis en tuin .. lijkt alsof er nog wat gaat gebeuren en iedereen op de vrijdag vroeg naar bed is gestuurd
Of een stagaire leert schakelen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:40 schreef chufi het volgende:
Stream 1 door een leeg huis en tuin .. lijkt alsof er nog wat gaat gebeuren en iedereen op de vrijdag vroeg naar bed is gestuurd
Kan zijnquote:
Njetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |