echtquote:
spoelen met kaarsvetquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat vinden jullie dan van die krisperige zoutkristallen op de bodem?
[ [url=Kut, mijn glas weer kapot ]afbeelding[/url] ]
Niets maat , ff checkenquote:
What a wonderful phrase!quote:
Eens!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niets maat , ff checken![]()
Je biertje maakte de tongen los, en eerlijk gezegd, vond ik het ook wel interessant met de champagne touch !
Das nieuwquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:46 schreef shiitake het volgende:
Ik heb er toch wel moeite mee om er twee zo snel achter elkaar te drinken dit keer.
Vaker oefenen?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:46 schreef shiitake het volgende:
Ik heb er toch wel moeite mee om er twee zo snel achter elkaar te drinken dit keer.
Daarom drink ik slowquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:46 schreef shiitake het volgende:
Geen last vanquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:46 schreef shiitake het volgende:
Hier ook geen klacht. De vorige maand waren er twee of zo waar ik ook na een paar slokken dacht van woezahhquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik voel 'm wel meteen.
Dit is geen klacht
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb je die eerste ook nog staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |