jah...we doen meestal om en om een muziekje kiezen.quote:
Ik kende deze ook alquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:37 schreef D. het volgende:
Dit was geloof ik het enige biertje van deze maand wat ik al kende
Ja! Ik weet alleen niet meer of je die hamburger nou gegeten hebt toenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha ja snap ik.
Kun jij je mijn hamburger fixatie herinneren, vorige jaar ergens?
Het is weer zover. Ik zag er eentje net en kan nu nergens anders aan denken. Trek in hamburger
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat vinden jullie dan van die krisperige zoutkristallen op de bodem?
[ [url=Kut, mijn glas weer kapot ]afbeelding[/url] ]
Gevracht nog wel... per boot?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kende deze ook alDie van la trappe ook en degene die ik zelf heb aangevracht
nee! Ik kon mezelf in bedwang houden. Maar ik weet niet of dat nu gaat lukken. Dat had drie of vier dagen geduurd toen. Ik geloof dat ik uiteindelijk kip ben gaan etenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:38 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja! Ik weet alleen niet meer of je die hamburger nou gegeten hebt toen
40+ / [40+ SC #3727] Ook Romano is Groot!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha ja snap ik.
Kun jij je mijn hamburger fixatie herinneren, vorige jaar ergens?
Het is weer zover. Ik zag er eentje net en kan nu nergens anders aan denken. Trek in hamburger
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee! Ik kon mezelf in bedwang houden. Maar ik weet niet of dat nu gaat lukken. Dat had drie of vier dagen geduurd toen. Ik geloof dat ik uiteindelijk kip ben gaan eten![]()
ohhh kip!
[..]
nee! Ik kon mezelf in bedwang houden. Maar ik weet niet of dat nu gaat lukken. Dat had drie of vier dagen geduurd toen. Ik geloof dat ik uiteindelijk kip ben gaan eten![]()
ohhh kip!
[..]
ohhh kip!
Oja, die La Trappe bij nader inzien wellicht ookquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kende deze ook alDie van la trappe ook en degene die ik zelf heb aangevracht
Wow!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
40+ / [40+ SC #3727] Ook Romano is Groot!
De nieuwste van Lunatic Soul is wel heel erg mooi. De hele album.quote:
wahhhhhhh jaquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
De nieuwste van Lunatic Soul is wel heel erg mooi. De hele album.
Zo uit de mouwquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verdacht zelfsquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Beetje eng wel, zo snel ook
Ze maakt waarschijnlijk van ieder topic een Excelfile met steekwoordenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Beetje eng wel, zo snel ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |