Nee als ontbijtkwark zou ik het ook niet doenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh god over bloem gesproken. Ik heb jouw frambozen cheesecake Danio gekocht. Die is wel zoetig man![]()
En dat deeg proef je idd. Ik vind hem niet geweldig. Tenminste niet als ontbijt kwark.
Dat had ik vorige week met die van GOA ook. Deed er een paar uur over geloof ikquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:34 schreef shiitake het volgende:
[..]
Het is meer dat op de een of andere manier zwaarder drinkt (ook door de alcohol natuurlijk) en dat ik daardoor al snel vol zit. Die andere was licht.
De 10 is weer heel anders, de 6 ook.quote:
Ja hij heeft iets meligs dit bier bij doordrinkenquote:
Ik drink ook liever een beetje zwaar, dan veel lichtquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:34 schreef shiitake het volgende:
[..]
Het is meer dat op de een of andere manier zwaarder drinkt (ook door de alcohol natuurlijk) en dat ik daardoor al snel vol zit. Die andere was licht.
Inzenden mag alquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De 10 is weer heel anders, de 6 ook.
Iets voor een volgende ronde.
Hoeveel heb je?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:35 schreef tonja het volgende:
Ik kom eerlijk gezegd niet verder dan: Ik vind het een lekker biertje
Dat is uiteraard al mooi an sichquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:35 schreef tonja het volgende:
We noteren hetquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:35 schreef tonja het volgende:
Die was minder donker volgens mijquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De 10 is weer heel anders, de 6 ook.
Iets voor een volgende ronde.
Wij bluffen ons hier ook maar een beetje doorheen hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:35 schreef tonja het volgende:
Maar je doet mee en daar gaat het omquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:35 schreef tonja het volgende:
Ik rook een vleugje rozemarijnquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Wij bluffen ons hier ook maar een beetje doorheen hoor
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Wij bluffen ons hier ook maar een beetje doorheen hoor
ha ja snap ik.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb er 1. En gezien het alcoholpercentage is dat een prima getal
Muziek? Hier?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:36 schreef Prisha het volgende:
We hebben helemaal geen muziek gehad deze ronde
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:36 schreef Prisha het volgende:
Post eens ietsquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:36 schreef Prisha het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |