Ja die. Alhoewel hij formeel Nationaal coördinator terrorismebestrijding en veiligheid heetquote:Op zaterdag 16 januari 2021 00:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als in de nationaal coördinator terrorismebestrijding?
Onderschat overigens niet de taakstelling van die club.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 00:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja die. Alhoewel hij formeel Nationaal coördinator terrorismebestrijding en veiligheid heet
Wat is de precieze leylijn tussen het coronavirus/coronamaatregelen en terrorisme volgens die club?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 00:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Onderschat overigens niet de taakstelling van die club.
Zoals CNN dit altijd zo mooi noemt "Developing Story"quote:Op zaterdag 16 januari 2021 00:31 schreef MoreDakka het volgende:
Ik blijf me er over verbazen dat 'Britse variant' nog steeds gewoon bon ton is in de media. Het is zoiets doms, maar het is niet ik die zich druk maakte toen het virus in het begin Wuhanvirus werd genoemd
Grappig genoeg lijken een bacterie en een olifant meer op elkaar dan een virus en een bacteriequote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:38 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat compleet verschillende dingen zijn of niet is een mening. Een virus een een bacterie lijken meer op elkaar in ziektebeeld dan een virus en een olifant.
En ik heb het over de manier van verspreiding, lijkt mij toch dat de twee significante overeenkomsten hebben.
Ik denk dat ik ook maar naar de NOS ga mailen dat ik als half-Brit discriminatie heb ervaren hierdoor. Één persoon die dat doet moet genoeg zijn volgens mijquote:Op zaterdag 16 januari 2021 00:38 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Zoals CNN dit altijd zo mooi noemt "Developing Story"
Ik ben ook zeer benieuwd hoe dit af gaat lopen.
Niet. Maar ze zijn ook verantwoordelijk voor de nationale crisisbeheersing bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 00:36 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Wat is de precieze leylijn tussen het coronavirus/coronamaatregelen en terrorisme volgens die club?
Dan lachen ze je hard uit. Want niemand snapt waar het over gaat als je het over B117 of als je het hebt over B.1.1.248 (da's de Braziliaanse variant), covid was al covid ver voordat iemand het Wuhan of Chinese virus noemde.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 00:40 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook maar naar de NOS ga mailen dat ik als half-Brit discriminatie heb ervaren hierdoor. Één persoon die dat doet moet genoeg zijn volgens mij
Je snapt niet waar het over gaat.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 00:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dan lachen ze je hard uit. Want niemand snapt waar het over gaat als je het over B117 of als je het hebt over B.1.1.248 (da's de Braziliaanse variant), covid was al covid ver voordat iemand het Wuhan of Chinese virus noemde.
Oh, dat snap ik wel degelijk, het zoveelste over hoe blanke mensen racistisch benaderd worden.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 00:46 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Je snapt niet waar het over gaat.
Terechte klacht. B117 it is...quote:Op zaterdag 16 januari 2021 00:31 schreef MoreDakka het volgende:
Ik blijf me er over verbazen dat 'Britse variant' nog steeds gewoon bon ton is in de media. Het is zoiets doms, maar het is niet ik die zich druk maakte toen het virus in het begin Wuhanvirus werd genoemd
Zoals ik zeg, je snapt er geen reet vanquote:Op zaterdag 16 januari 2021 00:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, dat snap ik wel degelijk, het zoveelste gejank hoe blanke mensen racistisch benaderd worden.
Ja, als ze hele telefoonnummers gaan gebruiken, zakt mij ook de moed in de schoenen, he?!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 00:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dan lachen ze je hard uit. Want niemand snapt waar het over gaat als je het over B117 of als je het hebt over B.1.1.248 (da's de Braziliaanse variant), covid was al covid ver voordat iemand het Wuhan of Chinese virus noemde.
Wel correct blijven, he? Niet racistisch gaan doen en het Braziliaanse variant noemen als de naam B.1.1.248 isquote:Op zaterdag 16 januari 2021 00:49 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja, als ze hele telefoonnummers gaan gebruiken, zakt mij ook de moed in de schoenen, he?!
Aaah?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 00:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wel correct blijven, he? Niet racistisch gaan doen en het Braziliaanse variant noemen als de naam B.1.1.248 is
Mag ik ook geen dansje bij doen zeker?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 00:53 schreef Tijger_m het volgende:
Dit is de Zuid-Afrikaanse variant: B.1.351
Moet je mee oppassen, jaquote:Op zaterdag 16 januari 2021 00:54 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Mag ik ook geen dansje bij doen zeker?
Misschien sowieso wat ongepast.![]()
Joepie. Sneeuw.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 00:57 schreef Tijger_m het volgende:
Maar hey, morgen sneeuw! Toch nog iets positiefs behalve covid testen dan
Hmm... keej....quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 00:57 schreef Tijger_m het volgende:
Maar hey, morgen sneeuw! Toch nog iets positiefs behalve covid testen dan
Die wordt ook nog wel is de 501y.v2 genoemd en de b.1.1.7 is ook nog wel is de 501y.v1 om het lekker duidelijk te maken.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 00:53 schreef Tijger_m het volgende:
Dit is de Zuid-Afrikaanse variant: B.1.351
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |