poepen in de poep is belgisch?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
NAOMI: "Je kunt ook poepen in de Poep he"
"Je kan ook neuken in de kont"
Heel gek, maar de kok blijft inderdaad vaak lang hangen. In elke editie van BB. Daarom wou Theo ook zo graag koken.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:18 schreef freaky40 het volgende:
Betere tactiek zou zijn om die Nick te ontzetten uit de keuken en het koken over te nemen op een slinkse wijze, dan is hij een makkelijker prooi om te elimineren. Wie kookt=baas namelijk.
Het wordt haar ook telkens gevraagdquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Jill heeft nauwelijks een ander gespreksonderwerp dan Thomas, maar ze heeft geen gevoelens voor hem
Vlaams. Jaquote:
Of tv programma's of Britt Dekker.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Jill heeft nauwelijks een ander gespreksonderwerp dan Thomas, maar ze heeft geen gevoelens voor hem
Nee, Grieks.quote:
En niet alleen in BB ook bij andere RLS's is dat een soort van ongeschreven wet. 'Zorg dat je kookt, dan wordt je er niet snel uitgestemd'. In een programma als Expeditie Robinson ietsje meer misschien, zeker als je goed kan koken en van weinig iets kunt maken.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Heel gek, maar de kok blijft inderdaad vaak lang hangen. In elke editie van BB. Daarom wou Theo ook zo graag koken.
Laat ze maar lekker. Werkt het beste voor hen. Vriendschappen en/of romantischquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Een antwoord van max. twee zinnen kan volstaan, maar volgens mij vindt ze het best wel prettig om over het onderwerp uit te weiden.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het wordt haar ook telkens gevraagd
Nathalie vond datquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:23 schreef JACM het volgende:
[..]
Dan komt er helemaal niets meer uit joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯
Dit is echt een dag in between, zal morgen wel los gaan. Moet ook wel, maandag weer nominaties.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:23 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik sta te kijken van Els niet normaal hoe die knalt vanaf gisteren is het een groot vuurwerk zij blijft knallen en slyden
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:24 schreef JACM het volgende:
JFC, Nathalie met een enorme sneer. Wat een grafhoerVreselijk wijf, met nog een sacherijnige kop erop ook. Zou ze ooit een vriendje hebben gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er iemand op dat kerkhof wil liggen.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |