vrouwen dingen zeker?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:00 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik wil alleen reacties die ontopic zijn dus ga die niet overal spammen
Ik zou ook geen reactie weten anders dan een domme.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:55 schreef phoenyx het volgende:
Mijn eigen topic heeft ook nog 0 reacties
Welk topic?quote:
Had inderdaad al verwacht dat iemand gewoon al negatief zou hebben gehapt daar maar iedereen is nogal stilquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou ook geen reactie weten anders dan een domme.
welke rode dingenquote:
Gezien, geliked, te lang voor mij moeie geest/lijfquote:
Je like is gezien en welbevondenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezien, geliked, te lang voor mij moeie geest/lijf
Straks ga ik het nog zelf opzoekenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:03 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Had inderdaad al verwacht dat iemand gewoon al negatief zou hebben gehapt daar maar iedereen is nogal stil
Ze weten zich in jouw topic wel te gedragen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:03 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Had inderdaad al verwacht dat iemand gewoon al negatief zou hebben gehapt daar maar iedereen is nogal stil
Waar drukte je op?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:04 schreef mario390 het volgende:
mijn keyboard heeft de
pc blokkiert
ik moest nu nieuw
hoogriden![]()
Kost 10 seconden, lezen wat langer maar scannen kan in 30 seconden, tijd genoeg om terug te zijn in dit topic op tijdquote:
Hier ook toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze weten zich in jouw topic wel te gedragen.
oh die...die zie ik nietquote:
Ja maar voor een aandachtsgeil persoon zoals ik is dat niet per definitie fijn hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze weten zich in jouw topic wel te gedragen.
Ik ga het gewoon eens proberenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:05 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Kost 10 seconden, lezen wat langer maar scannen kan in 30 seconden, tijd genoeg om terug te zijn in dit topic op tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |