Euhhhhh neuhquote:
Met een virus weet je het maar nooit, bacteriële ziektes zijn een stuk makkelijker.quote:
Ik begreep ook dat er al heel veel mutaties zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met een virus weet je het maar nooit, bacteriële ziektes zijn een stuk makkelijker.
quote:
er is er ook al een overleden aan de zuid afrikaanse variant. Die had toch andere verschijnselen dan ze van covid en de Britse wistenquote:
Simpel uitgelegd, een virus is een cel die veel op lichaamscellen lijkt dus die moet je heel specifiek aanpakken. Een bacterie kan je meer beschouwen als een diertje die veel afwijkende kenmerken heeft en dus makkelijker bestrijdbaar is.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik begreep ook dat er al heel veel mutaties zijn
(maar dat het vaccin voor alles zou werken)
Stel je vraag dan nog eens? Ik heb hem ook niet gezien.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik snap niet dat je me geen antwort
gevt,maar goed
Ik heb geen idee over hoeveel cellen we pratenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Simpel uitgelegd, een virus is een cel die veel op lichaamscellen lijkt dus die moet je heel specifiek aanpakken. Een bacterie kan je meer beschouwen als een diertje die veel afwijkende kenmerken heeft en dus makkelijker bestrijdbaar is.
Al twee keer. Of hidi iets voor hem gemaakt heeft of zoiets. Misschien leest hidi er overheen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stel je vraag dan nog eens? Ik heb hem ook niet gezien.
je zult ongetwijfeld 1-celligen hebbenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb geen idee over hoeveel cellen we praten
Ik dacht dat een bacterie uit meerdere cellen bestond
Welke vraag?quote:
Een cel is de basis van alles wat leeft dus bacterïen bestaan ook uit meerdere cellen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb geen idee over hoeveel cellen we praten
Ik dacht dat een bacterie uit meerdere cellen bestond
Ik zag je nietquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik snap niet dat je me geen antwort
gevt,maar goed
Waar. Niet in ONZ?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:55 schreef phoenyx het volgende:
Mijn eigen topic heeft ook nog 0 reacties
Dan moet je hem even meer spammenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:55 schreef phoenyx het volgende:
Mijn eigen topic heeft ook nog 0 reacties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |