Mijn Oordeel is dat een Magnum het vooral goed doet op de fotoquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:02 schreef D. het volgende:
Mijn eindoordeel is dat eentje wel genoeg is
Johquote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:59 schreef shiitake het volgende:
[..]
Het ligt eraan. Maar niet wekelijks.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mijn Oordeel is dat een Magnum het vooral goed doet op de foto
Weer een ervaring rijker, zo is het ookquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:03 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben er ook niet kapot van, maar toch vind ik het een leuk biertje.voor de keuze van BasenAad
Jaquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Toen weigerde de automaat het flesje omdat er een muis in zat?
echtquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mijn Oordeel is dat een Magnum het vooral goed doet op de foto
ja alles nog aanquote:
Ik zal het doorgeven!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zit er wel tegen aan te hikken hoor... Bas, zeg even tegen Aad dat ik er moeite mee heb.
Zeg Chufi, waar jij net geknoeid had... zit daar nu een gat ?quote:
*wijstquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeg Chufi, waar jij net geknoeid had... zit daar nu een gat ?
Verder is hij niet zo zuur hoor.
Was ie er achteraf in gekropen dan ?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:57 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik vond eens een dode muis terug in een leeg bierflesje, ik rook het al, maar kwam er pas in de supermarkt bij het statiegeld inleveren achter
Opgelostquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeg Chufi, waar jij net geknoeid had... zit daar nu een gat ?
Verder is hij niet zo zuur hoor.
Ja weet ik, was meer als groepsopmerking bedoeldquote:
Ah, ik dacht al dat de Magnum je teveel werdquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja weet ik, was meer als groepsopmerking bedoeld
Geen televisie meer aan als je bier drinktquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:07 schreef Prisha het volgende:
Ik zie iemand die een grote hamburger aan het eten is en nu heb ik trek in een hamburger...not this shit again
Kijk dan ook nietquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:07 schreef Prisha het volgende:
Ik zie iemand die een grote hamburger aan het eten is en nu heb ik trek in een hamburger...not this shit again
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |