aardig door getiktquote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik krijg er wel een wrange bek van hoor....
Maar heb het laatste restje ingeschonken.
Ingeschonken hè, nog niet op. Ik heb een groot glas :pquote:
Ik vond eens een dode muis terug in een leeg bierflesje, ik rook het al, maar kwam er pas in de supermarkt bij het statiegeld inleveren achterquote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
zoiets, want anders gaan ze stinken ..
Dan is deze wat passender.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Met al die afwezigen komt het wellicht wat misplaatst over
jesus man1000quote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:57 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik vond eens een dode muis terug in een leeg bierflesje, ik rook het al, maar kwam er pas in de supermarkt bij het statiegeld inleveren achter
Die kans acht ik klein.quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:57 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik vond eens een dode muis terug in een leeg bierflesje, ik rook het al, maar kwam er pas in de supermarkt bij het statiegeld inleveren achter
Ik ben benieuwd, de naam doet me denken aan iets kazerigs.quote:
Thats the spiritquote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb 2 flesjes, dus zelfs als ik 50% knoei heb ik nog 150% over
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:57 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het ligt eraan. Maar niet wekelijks.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Smaakt naar meer?
En ben jij ook van de champagne?
Ik wou zeggen. da's dezelfde, maar kennelijk moet je eerst handmatig refreshenquote:
Het smaakt toch heel anders.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, de naam doet me denken aan iets kazerigs.
Boven het invoerscherm onderaan de pagina.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die kans acht ik klein.
Nee, welke spreuk ?
Toen weigerde de automaat het flesje omdat er een muis in zat?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:57 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ooh, nee die heb ik wel gezien, ook de andere keren. Vond ze juist goed gevondenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Boven het invoerscherm onderaan de pagina.
Je hebt blijkbaar al een paar spreuken gemist
Roquefortquote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het smaakt toch heel anders.
Roquefort![]()
Rochefort![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |