die had ze allebei dacht ik.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:13 schreef chufi het volgende:
Waar is @:tonja ? die had toch ook 1 gescoord
Hij is bijna op ( had hem geopend) en ik vind dit biertje lekker droog ennet niet te zurigquote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:40 schreef Prisha het volgende:
@:pullup schiet eens op met je Zoom. Ik wil weten wat je hiervan vindt.
Of zit je stiekem achter de Zoom al te proeven? Ben benieuwd hoe je je scheef vertrokken bekkie gaat verklaren
Hoeveel procent was deze eigenlijk... als ik het zo lees..quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:13 schreef Prisha het volgende:
Oh shit. Wanneer is die volgende bier? Zo dalijk?
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij is bijna op ( had hem geopend) en ik vind dit biertje lekker droog ennet niet te zurig
7 en deze 8 volgens mijquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoeveel procent was deze eigenlijk... als ik het zo lees..
Niet zurigquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij is bijna op ( had hem geopend) en ik vind dit biertje lekker droog ennet niet te zurig
Ik vind hem leuk, hem hem anderhalf jaar geleden ook in de bios gezien.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Is het wat?
Werd me ooit aangeraden, maar was niet overtuigend genoeg
Dat zat er in,had ik vanmiddag algezien.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet zurig
Kijk ff of er geen schimmel in zit.. !
< Zit nog aan de champagnequote:
Geen vaatdoekje ook?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik dacht van niet, maar ik 'neem 'm mee' nuquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk, hem hem anderhalf jaar geleden ook in de bios gezien.
Was ik niet degene die hem aanraadde?
Schudden voor gebruik, dat zit er in bij zequote:
Ik heb het helaas niet gefilmd, er ging maar een beetje verloren.quote:
Jullie hebben die toch wel opgedronken allemaal?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat grof schuim hier, geen geknoei, moor donker.
( Die andere heb ik ff geparkeerd )
Je kunt je glas ook gewoon omspoelenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:19 schreef pullup het volgende:
Ik drink wederom uit de fles dus geen schuim
Niet allemaal. De porters wel vind ik.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:20 schreef BasEnAad het volgende:
Donkere biertjes smaken altijd naar drop
Ik had een Magnumquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Jullie hebben die toch wel opgedronken allemaal?
De rest wel geloof ik, maar GoA had een Magnumquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik vond 'm ook wel lekker.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik dronk die eerste ook uit de flesquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt je glas ook gewoon omspoelen
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:21 schreef D. het volgende:
[..]
De rest wel geloof ik, maar GoA had een Magnum
Ik heb het hele flesje niet op nogquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook, maar er toch bijna 40 minuten over gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |