Wat is er gebeurd met de stroopwafel en de kaas dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:07 schreef Prisha het volgende:
Ik zie iemand die een grote hamburger aan het eten is en nu heb ik trek in een hamburger...not this shit again
ik had dat vorig jaar ook een keertje...ook rond deze tijd...drie dagen lang. Weet alleen niet meer of ik uiteindelijk aan toegegeven had. Ik dacht het niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen televisie meer aan als je bier drinkt
Die liggen er nogquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:10 schreef shiitake het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met de stroopwafel en de kaas dan?
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik had dat vorig jaar ook een keertje...ook rond deze tijd...drie dagen lang. Weet alleen niet meer of ik uiteindelijk aan toegegeven had. Ik dacht het niet.
Goudse stroopwafel, Goudse kaas ik snap dat de keuze moeilijk isquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:10 schreef shiitake het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met de stroopwafel en de kaas dan?
ik heb de toastjes al klaar liggenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het smaakt toch heel anders.
Roquefort![]()
Rochefort![]()
Ook met een hamburger?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik had dat vorig jaar ook een keertje...ook rond deze tijd...drie dagen lang. Weet alleen niet meer of ik uiteindelijk aan toegegeven had. Ik dacht het niet.
Ik kijk geen tv trouwens. Ik zie het op m'n laptop.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen televisie meer aan als je bier drinkt
Het was vol in beeldquote:
Op welke livecam eten ze hamburgers? , linkje?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik kijk geen tv trouwens. Ik zie het op m'n laptop.
Dat ga je zo zienquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeg Chufi, waar jij net geknoeid had... zit daar nu een gat ?
Verder is hij niet zo zuur hoor.
Ja! Dat moet ergens nog in de SC terug te vinden zijn.quote:
Ik ga dat jou niet aandoenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Op welke livecam eten ze hamburgers? , linkje?
Omdat je geen hamburgers in huis hebt?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja! Dat moet ergens nog in de SC terug te vinden zijn.
Pfff. Subliminal dingessen natuurlijk. Maar ik geef er niet aan toe.
ookquote:
1 minuut!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:13 schreef Prisha het volgende:
Oh shit. Wanneer is die volgende bier? Zo dalijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |