Ja preciesquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:38 schreef Sestra666 het volgende:
Alsof niemand de huismeesterkaart zou pakken
Jup Nath zit Els even te vertellen dat ze zeker weet dat Liese op haar heeft gestemd, want Els komt een stem tekort aangezien het Thomas niet is. (Nee DUH het was Theo)quote:
Dat ze dat nu nog niet doorhebben begrijp ik toch niet hoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:39 schreef Flory het volgende:
[..]
Jup Nath zit Els even te vertellen dat ze zeker weet dat Liese op haar heeft gestemd, want Els komt een stem tekort aangezien het Thomas niet is. (Nee DUH het was Theo)
Het kan niet anders!!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:39 schreef Flory het volgende:
[..]
Jup Nath zit Els even te vertellen dat ze zeker weet dat Liese op haar heeft gestemd, want Els komt een stem tekort aangezien het Thomas niet is. (Nee DUH het was Theo)
Oh?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:41 schreef Shola het volgende:
[..]
Die man voert campagne voor ondergetekende en gooit het op fok. Sympathieke man hè.
Fijn dat ze ooit zelf gaat zien hoe dom ze nu isquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:42 schreef puzziepie het volgende:
Els met haar dinnetje Nath
Wat een mensenkennis
Ah geen ideequote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:41 schreef Shola het volgende:
[..]
Die man voert campagne voor ondergetekende en gooit het op fok. Sympathieke man hè.
Dat spel moeten ze echt afpakken.quote:
Gelukkig gaat ze ook álles terugkijkenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:42 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Fijn dat ze ooit zelf gaat zien hoe dom ze nu is
Tot nu toe heb je niet mijn stemquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:43 schreef Shola het volgende:
[..]
Wil je wat plezier in het huis? Shola in!
Nouja bijvoorbeeldquote:
Nathali weet dat Theo op Els heeft gestemd. Maar ze verteld dat niet aan Els.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat ze dat nu nog niet doorhebben begrijp ik toch niet hoor.
Het is net een soapquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nathali weet dat Theo op Els heeft gestemd. Maar ze verteld dat niet aan Els.
Hoe weet ze dat dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
serieus joh?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Maar je lijkt op Nathalie als ik het goed zie.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:46 schreef Shola het volgende:
[..]
Ik ben leuker dan René en ik ga natte Alie nachtmerries bezorgen. Beter?
Theo en Nathalie waren wel vriendjesquote:
Aha! Stiekemerdsquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Weet je dat zeker??quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mijn profielfoto reflecteert niet hoe ik er daadwerkelijk uit zie in het leven!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar je lijkt op Nathalie als ik het goed zie.
Hij ziet er toch beter uit dan een stuk uitwerpsel van de lokale Thai denk ik.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar je lijkt op Nathalie als ik het goed zie.
Echt wel.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:51 schreef Moeraskat het volgende:
Soms denk ik dat de stream bevroren is. Maar Els is ook stiekem een stokstaartje.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:49 schreef Shola het volgende:
[..]
Mijn profielfoto reflecteert niet hoe ik er daadwerkelijk uit zie in het leven!
Omdat Nathalie met Theo constant overleg had en Nathalie ook op Els ging eerst maar toen ze dat liever niet meer wilde vond Theo het goed dat ze op Naomi ging. Theo heeft veel bewoners gemanipuleerd om op Renee en Els of Naomi te stemmen. Het liefst zo dat er 3 op de bank kwamen. Jowie en Thomas hielden zich niet aan die afspraak. Nathalie weet dat allemaal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zwolluhhhhquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:49 schreef Shola het volgende:
[..]
Mijn profielfoto reflecteert niet hoe ik er daadwerkelijk uit zie in het leven!
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En dit was het feestje in de hottub .....![]()
Feestje deel 2 - 14 januari 2021.TopperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:51 schreef Moeraskat het volgende:
Soms denk ik dat de stream bevroren is. Maar Els is ook stiekem een stokstaartje.
Wat is het toch een vies kind.....terwijl Els en Daan denken dat het Nick is.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Omdat Nathalie met Theo constant overleg had en Nathalie ook op Els ging eerst maar toen ze dat liever niet meer wilde vond Theo het goed dat ze op Naomi ging. Theo heeft veel bewoners gemanipuleerd om op Renee en Els of Naomi te stemmen. Het liefst zo dat er 3 op de bank kwamen. Jowie en Thomas hielden zich niet aan die afspraak. Nathalie weet dat allemaal.
Iemand die de zelfde stream aan heeft staan sinds verleden week donderdagquote:
Ja of dat ze via de DBK even dat mag zien. Kan ze zelf bekijken wat ze met die info doet.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Echt.. iemand moet even bij dat huis gaan schreeuwen dat Theo op Els heeft gestemd.
En dat Nathalie allang wist dat Thomas op Jill had gestemd.
Touche! Maar ik luister liever dan dat ik roddel hoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:51 schreef zodeju het volgende:
[..]Niet je profiel foto maar je tekst erboven.
![]()
038 represent!quote:
Vraag me af of Els en Nathalie nog wel zo populair zijn, zowel in NL als BEquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:55 schreef engine het volgende:
Nederlanders die maar blijven herhalen dat de Belgen eruit moeten zullen zich vast populair maken in België....lekker handig hoor
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:56 schreef Shola het volgende:
[..]
Touche! Maar ik luister liever dan dat ik roddel hoor.
[..]
038 represent!
Hoe dom kan je zijn....quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:55 schreef engine het volgende:
Nederlanders die maar blijven herhalen dat de Belgen eruit moeten zullen zich vast populair maken in België....lekker handig hoor
Nouja op tv komen ze beide nog wel anders over. Maar komt met de tijd wel. Van Naat is ondertussen echt niks positiefs meer om te laten zien.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:56 schreef JACM het volgende:
[..]
Vraag me af of Els en Nathalie nog wel zo populair zijn, zowel in NL als BE
Ik snap daar echt geen hol van. En van de week lekker janken dat het niet uitmaakt uit welk land je komt. :’)quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:55 schreef engine het volgende:
Oh jeequote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:57 schreef Shola het volgende:
[..]
Zal eens even het huis tonen wat Overijssel kan bieden...
Ja primaquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:57 schreef Shola het volgende:
[..]
Zal eens even het huis tonen wat Overijssel kan bieden...
En Els...quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:57 schreef JACM het volgende:
Eerlijk gezegd hebben de Belgen wel de leukere bewoners.
Nederland heeft gelukkig nog Jill
Wat karig zegquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:57 schreef JACM het volgende:
Elk moment dat we haar niet zien is positiefquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:57 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja op tv komen ze beide nog wel anders over. Maar komt met de tijd wel. Van Naat is ondertussen echt niks positiefs meer om te laten zien.
Ik denk dat ze meer iq heeft dan alle dames bij elkaarquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:58 schreef JACM het volgende:
[..]
Els is een blinde doos aan het worden
Dat denk ik ook. Trek me nu maar aan haar op for the time being.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer iq heeft dan alle dames bij elkaar
Op dit moment ben ik voor Jill, Thomas, Naomi en een beetje Liesequote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat karig zeg
Ik ben gewoon voor de Belgen
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Trek me nu maar aan haar op for the time being.
Ze heeft zeker hersenen. Maar ook een enorme blind spot bij Kinochioquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ikke de Belgen + Jillquote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:00 schreef JACM het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik voor Jill, Thomas, Naomi en een beetje Liese
Waarvan 1 een ongelukje wasquote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:01 schreef chufi het volgende:
er hebben maar 2 op Jill gestemd das niet heel veel
Wie is Ohh....quote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:01 schreef JACM het volgende:
[..]
Ze heeft zeker hersenen. Maar ook een enorme blind spot bij Kinochio
Ze lezen me, en kutten ons met dit beeld.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:00 schreef freaky40 het volgende:
Wat een slechte cameravoering toch, waarom alleen een shot op Nathelie, terwijl je vanaf een ander camerastandpunt ook Els er bij kunt pakken.
als els hier in de COS zou zitten zou ze steeds reageren met:quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja slimme damequote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
als els hier in de COS zou zitten zou ze steeds reageren met:
-mag niet
-ander topic
-boeiend
-flikker op dombo
-ga weg
Vreselijk, sowieso veel close-upjes steeds.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze lezen me, en kutten ons met dit beeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja, of een lege tuin op stream 2. En binnen dan van veraf de tafel laten zien. Ook zo hinderlijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vreselijk, sowieso veel close-upjes steeds.
Dus vegans zijn geen Belgen?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:05 schreef waxmask het volgende:
[..]
vegan daar valt geen land mee te bezeilen
Verkapte SL op stream 2 vaak.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, of een lege tuin op stream 2. En binnen dan van veraf de tafel laten zien. Ook zo hinderlijk.
Fijn dat we elkaar begrijpenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:05 schreef JACM het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Maar ik wilde haar gewoon even benadrukken
Hoop zo dat al die Belgen moedwillig of per ongelijk op haar en Nathalie gaan stemmen. Dan gaat er sowieso een Nederlander eruit.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:58 schreef JACM het volgende:
[..]
Els is een blinde doos aan het worden
Oh. Ja, en dan voor de vorm blaadjes laten wapperen.quote:
Het gaat mij eigenlijk meer over de personen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoop zo dat al die Belgen moedwillig of per ongelijk op haar en Nathalie gaan stemmen. Dan gaat er sowieso een Nederlander eruit.
Ze moesten stoppen voordat ze het huis in gingen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:09 schreef Moeraskat het volgende:
Zijn er geen rokers in dat huis trouwens?
Tuurlijk...de hele week in het badje die heeft zich wel laten zien. Blindelings Theo gelovenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Blobvisquote:
De borsten van Pamela zijn nog geloofwaardigerquote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:10 schreef Blackprinces het volgende:
Naat is niet fake, zegt ze.
In iemand ze bek wel. Achter diegene zn rug niet.
Ik hoop op Nathalie. Dan maakt Rene nog kans. Els is te dom om gevaarlijk te zijn. Liese is de sterkste Belg denk ik. Ze speelt het spel, maar vergeet ook de sociale kant niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoop zo dat al die Belgen moedwillig of per ongelijk op haar en Nathalie gaan stemmen. Dan gaat er sowieso een Nederlander eruit.
Schoothondje Jowi doet dat welquote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:11 schreef puzziepie het volgende:
Jowie moet houtblokken pakken van Nathalie
Ik met zijn stem.quote:
Niet dat zij ze zelf even pakt hè een ander moet dat doen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:11 schreef puzziepie het volgende:
Jowie moet houtblokken pakken van Nathalie
Willen ze een bubbelbad?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij moet ook scheten laten
SORRY
Dat zal wel de echte reden zijn dat Theo weg isquote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze moesten stoppen voordat ze het huis in gingen.
Nou inderdaad.quote:
Het stomme is... Als ze het over de Belgen hebben moet ik echt nadenken wie ze bedoelen. Ik ben al wel een beetje gewend aan het Vlaamse.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:57 schreef JACM het volgende:
Shit !!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:14 schreef JACM het volgende:
Wat doet Naomi nou sneaky in die slaapkamer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |