Misschien wel , Renske Leijten zal veel stemmen gaan krijgenquote:
kloptquote:Op maandag 18 januari 2021 07:58 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Als de peilingen kloppen zullen de liegende lakeien van het grootkapitaal inderdaad gewoon in het zadel blijven.
Nederland B.V waar je alleen belasting moet betalen of fraudeur bent als je onder een bepaald inkomen zit.
Ik denk van niet. Maar Leijten gaat iig mijn stem krijgen. Mede door haar aanpak van dit dossier.quote:Op maandag 18 januari 2021 11:14 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Misschien wel , Renske Leijten zal veel stemmen gaan krijgen
Het Rutte tijdperk mag nu wel voorbij zijjn
[..]
klopt
Deze man moet straf krijgen , drie jaar salaris terig vorderenquote:Op maandag 18 januari 2021 11:20 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Maar Leijten gaat iig mijn stem krijgen. Mede door haar aanpak van dit dossier.
Paar jaar cel.quote:Op maandag 18 januari 2021 12:33 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Deze man moet straf krijgen , drie jaar salaris terig vorderen
Nee.quote:Op maandag 18 januari 2021 12:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En kaalplukken
En dat alles met een schijnproces waarbij hij bij voorbaat kansloos is![]()
![]()
en iedere dag 4 deurwaarders op hem afsturen en zijn auto verbeurd verklaren en zijn baas bellen voor loonbeslagquote:Op maandag 18 januari 2021 12:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En kaalplukken
En dat alles met een schijnproces waarbij hij bij voorbaat kansloos is![]()
![]()
Maar dan stem je sowieso al in de “linkse” hoek normaal gesproken toch?quote:Op maandag 18 januari 2021 11:20 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Maar Leijten gaat iig mijn stem krijgen. Mede door haar aanpak van dit dossier.
Hoe sneller ze gratis opvang invoeren hoe beter.quote:
Ja wie maakt er dan ook 36 kindjesquote:Op maandag 18 januari 2021 17:25 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Hoe sneller ze gratis opvang invoeren hoe beter.
We zijn netto godver ¤1300 per maand kwijt. Meer dan onze hypotheek
quote:Schulden slachtoffers toeslagenaffaire worden kwijtgescholden
Updated 6 min geleden
19 min geleden in BINNENLAND
DEN HAAG - Alle schulden die gedupeerde ouders uit de toeslagenaffaire hebben bij overheidsinstanties zoals de Belastingdienst en bij Toeslagen, worden kwijtgescholden.
Dat heeft staatssecretaris van Financiën Alexandra van Huffelen maandag bekendgemaakt. Het gaat voor veel gezinnen om tienduizenden euro's.
Lekker belastinggeld uitdelen. Ze gaan dus nu ook terechte schulden kwijtschelden en ook nog eens 30K+ tegemoetkoming geven.quote:Op maandag 18 januari 2021 19:01 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)rden-kwijtgescholden
[..]
juistquote:Op maandag 18 januari 2021 19:06 schreef franske19 het volgende:
[..]
Lekker belastinggeld uitdelen. Ze gaan dus nu ook terechte schulden kwijtschelden en ook nog eens 30K+ tegemoetkoming geven.
Verstandigquote:Op maandag 18 januari 2021 19:01 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)rden-kwijtgescholden
[..]
dan moeten de ouders de hun schuld WEL afgelost hebben met hulp van ouders of extra hypotheek ook hun schuld teriug krijgenquote:
Dan had je maar niet op de VVD moeten stemmen.quote:Op maandag 18 januari 2021 19:06 schreef franske19 het volgende:
[..]
Lekker belastinggeld uitdelen. Ze gaan dus nu ook terechte schulden kwijtschelden en ook nog eens 30K+ tegemoetkoming geven.
Dat is het wel en had al jaren eerder moeten gebeuren,maar is niet de bedoeling van deze actiequote:
Bizar.quote:Op maandag 18 januari 2021 19:27 schreef Dark het volgende:
https://www.ad.nl/nieuws/(...)aire-kwijt~a1ed9729/
Zojuist bekend geworden - Kabinet scheldt alle schulden gedupeerde ouders toeslagenaffaire kwijt!
Ook schulden bij andere instanties zoals het UWV, de Dienst Uitvoering Onderwijs en de Sociale Verzekeringsbank, worden geschrapt. Gemeenten worden daarnaast door de Vereniging van Nederlandse Gemeenten opgeroepen een streep te zetten door schulden die gedupeerden bij hun lokale overheid hebben uitstaan.
Dit dus. Deze partij die het onderwijs, gevangenissen ("cash for kids") en zorg wil privatiseren.quote:Op maandag 18 januari 2021 19:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan had je maar niet op de VVD moeten stemmen.
Wat heeft dit met de kindertoeslagaffaire te maken?quote:Op maandag 18 januari 2021 19:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
Timing weer hoor![]()
NWS / Problemen politie groot genoeg voor parlementair onderzoek
Volgende beerput dient zich aan![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |