Ik trek 'm ook net open. Proost!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:36 schreef R-woud93 het volgende:
Eerste slokje bier van het weekend, bohhhhhhh
Ik schrok al,wie is de liefste dan ?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt niks gedaan,Je bent nog steeds de 1 na liefste.
Proost makkerquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik trek 'm ook net open. Proost!
Ik natuurlijkquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik schrok al,wie is de liefste dan ?
Nolk!quote:
Weet ik toch,quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor jou maar niet voor mij.
Kan ook. Maar voor mij nog veul te vroeg voor drankquote:
Ziedend.quote:
Jij bent ook mijn nummer 1quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor jou maar niet voor mij.
Voor mij bijna bedtijdquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook. Maar voor mij nog veul te vroeg voor drank
MAD.quote:
quote:
Ga jij ook Flikken Maastricht kijken?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook. Maar voor mij nog veul te vroeg voor drank
Hey Natte?quote:
Ik heb deze al gezien.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ga jij ook Flikken Maastricht kijken?
Jij bent ook mijn meest geliefde tegenstander.quote:
O ben je zo moe?quote:
Haal jij hem even uit zijn ledikantje. Dan gaat hij over de knie.quote:
Nee the voice flikken neem ik op. Maar als ik mij zo blijf voelen kan ik ook wel eens snel het bed in duiken.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ga jij ook Flikken Maastricht kijken?
Kan ik gelijk zijn poepluier verschonen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Haal jij hem even uit zijn ledikantje. Dan gaat hij over de knie.
Lag van de week al een keer om 21 uur in bed resultaat. Om 2 uur al weer wakker.quote:
Ik zal het goedmaken door hem de fles te geven.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan ik gelijk zijn poepluier verschonen.
Dat zijn lange nachten jaquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lag van de week al een keer om 21 uur in bed resultaat. Om 2 uur al weer wakker.
Misschien kan je als bakker werkenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lag van de week al een keer om 21 uur in bed resultaat. Om 2 uur al weer wakker.
Mooi op tijd voor DT.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat co ouderschap werkt prima zo.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal het goedmaken door hem de fles te geven.
Ok, of in bed lekker the voice kijken kan ookquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee the voice flikken neem ik op. Maar als ik mij zo blijf voelen kan ik ook wel eens snel het bed in duiken.
Daar doe ik nooit aan mee. Kom altijd pas na de dt binnen.quote:
Lag? oh ik dacht lachquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |