Ja ik las het. Las ook dat prifzer of hoe heet dat vaccin ook even minder gaat leverenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:28 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Nog wel maar de vrees is er dat de Britse variant gauw de overhand krijgt en dat we dan ook Britse praktijken hier krijgen. En die mensen willen graag een strengere lockdown.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Bwahahahaha! JA! Aan Bolke (
) natuurlijk met zijn dikke bips! TJILP!"
:"Ik heb booty! Moooooooooooo!"
Nee, ik ook niet. Maar het gaat gewoon bijzonder matig al nu. En met die Britse variant gaat het er niet beter op worden.quote:
Oke, geen tetten meer dus 😉quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was vroeger een nachtbagger, toen werden er vanaf 0.00 tetten gepost. Toen kwam de dagbagger en die werd een blijvende slowchat
Je hebt niks gedaan,Je bent nog steeds de 1 na liefste.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waarom, weet nog steeds niet wat ik gedaan heb![]()
Niet koud genoeg?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:36 schreef R-woud93 het volgende:
Eerste slokje bier van het weekend, bohhhhhhh
Dat sowieso niet neequote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Maar het gaat gewoon bijzonder matig al nu. En met die Britse variant gaat het er niet beter op worden.
WOEST.quote:
Voor jou maar niet voor mij.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt niks gedaan,Je bent nog steeds de 1 na liefste.
Weerwolven.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:37 schreef Dotteke het volgende:
Wie geen koffie meer kan zien sluit zijn ogen
Of gaat aan de drankquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:37 schreef Dotteke het volgende:
O, doe nog maar een bakje.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:37 schreef Dotteke het volgende:
Ik trek 'm ook net open. Proost!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:36 schreef R-woud93 het volgende:
Eerste slokje bier van het weekend, bohhhhhhh
Ik schrok al,wie is de liefste dan ?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt niks gedaan,Je bent nog steeds de 1 na liefste.
Proost makkerquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik trek 'm ook net open. Proost!
Ik natuurlijkquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik schrok al,wie is de liefste dan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |