Ze doen daar aan wildpoepen.quote:
Precies! Als het te gezellig word kunnen de mods het niet meer aan en word iedereen vies ziedend madquote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als het maar niet te gezellig wordt, dan gaan we weer op slot
Ik ben er weer hé, zegt genoegquote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:08 schreef DerRabbit het volgende:
Is het nu wel beetje gezelliger dan gister?
Fijne avond!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:10 schreef Tjalala het volgende:
Ik ga er weer vandoor, fijna avond nog allemaal!
om dat alles gesloten is wat en wc heeft, maar de ski-pisten nietquote:
En als er dan te grote hopen zijn vallen ze omlaag?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze doen daar aan wildpoepen.
Woudje! Kerel! Goede week gehad?quote:
Fijne avondquote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:10 schreef Tjalala het volgende:
Ik ga er weer vandoor, fijna avond nog allemaal!
Erg druk, maar wel leukquote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Woudje! Kerel! Goede week gehad?
Lekker man, een strontlawinequote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En als er dan te grote hopen zijn vallen ze omlaag?
Ook redelijk druk, maar nu eindelijk lang weekend. Maakt ook weer het nodige goed.quote:
Das mooi koud daar oben auf die bergenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze doen daar aan wildpoepen.
Goed bezigquote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook redelijk druk, maar nu eindelijk lang weekend. Maakt ook weer het nodige goed.
O allemaal. wildpoepersquote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
om dat alles gesloten is wat en wc heeft, maar de ski-pisten niet
het zijn vele langloper, ski-tourenloper
Gewoon dicht gooien die pistesquote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:15 schreef mario390 het volgende:
de grotste problem zijn niet de stukjes,de brokjes
zondern de papier om dat vele niet toiletpapier,tempo
hebben zondern deze poetspapier wat in
openbare wc´s bij de wasbaks is ,dat verrottet nit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |