Ik had laatst spareribs ( van Cannibale Royale, echt een aanrader). Maar degene die het had besteld via Thuisbezorgd had de sauzen niet aangevinkt godverdomme. Zat ik spareribs zonder saus te etenquote:
Belangrijke kanttekening: Voor Nederland verwacht Pfizer in het eerste kwartaal uiteindelijk wel iets meer doses te kunnen leveren: 2,6 miljoen in plaats van 2,2 miljoen. Het BioNTech/Pfizer-vaccin is een van de twee goedgekeurde vaccins in Europa.quote:
Dat is echt kut. Wel een goeie naam trouwens.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:48 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik had laatst spareribs ( van Cannibale Royale, echt een aanrader). Maar degene die het had besteld via Thuisbezorgd had de sauzen niet aangevinkt godverdomme. Zat ik spareribs zonder saus te eten![]()
![]()
![]()
Ik twijfel altijd. Wat is nou de beste sparerib saus?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:48 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik had laatst spareribs ( van Cannibale Royale, echt een aanrader). Maar degene die het had besteld via Thuisbezorgd had de sauzen niet aangevinkt godverdomme. Zat ik spareribs zonder saus te eten![]()
![]()
![]()
Israel heeft een proeftuin deal met Pfizer en Moderna dus dat is niet te vergelijkenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:47 schreef Confetti het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Als hij zelf de vaccins had ingekocht voor een woekerprijs in plaats van dit uit handen te geven aan de Commissie, zodat bananenrepublieken ook vaccins krijgen, waren we misschien net zo ver als Israel.
Lol, als je wat verder had gezocht dan dat je neus en onderbuik lang is. Dan wist je dat overal de leveringen door Pfizer naar beneden zijn gegaan omdat Pfizer de productiecapaciteit wilt vergroten van 1,3 miljard vaccins per jaar naar 2 miljard vaccins.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:47 schreef Confetti het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Als hij zelf de vaccins had ingekocht voor een woekerprijs in plaats van dit uit handen te geven aan de Commissie, zodat bananenrepublieken ook vaccins krijgen, waren we misschien net zo ver als Israel.
Ik heb er altijd 2,zodat je een beetje kunt afwisselen. Knoflook en barbecue volgens mijquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:49 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik twijfel altijd. Wat is nou de beste sparerib saus?
Maar in de flowchart van Hugo de Jonge stond dat ze in Q1 2.7mil verwachten, maar misschien is dat als ze gebruik maken van de 6e dosis in het flesje.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Belangrijke kanttekening: Voor Nederland verwacht Pfizer in het eerste kwartaal uiteindelijk wel iets meer doses te kunnen leveren: 2,6 miljoen in plaats van 2,2 miljoen. Het BioNTech/Pfizer-vaccin is een van de twee goedgekeurde vaccins in Europa.
Als ze goed gemarineerd zijn geenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:49 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Op zich kan dit wel positief zijn, afhankelijk van hoe groot de uitbreiding in capaciteit zal zijn.quote:
Saus op je spareribs.... Barbaar!!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:48 schreef Mansjester het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zelfgemaakte chimichurriquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:49 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ohja, ik bedoel eigenlijk wat de beste marinade isquote:
Niet eens, is echt sublieme kwaliteit ribs. Vind het juist wat toevoegen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:52 schreef zalkc het volgende:
[..]
Saus op je spareribs.... Barbaar!!
Saus is om slechte kwaliteit/smaak te verbloemen!
Net zo als het een keuze is om domme dingen te zeggenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat moet helemaal niet, dat is een keuze.
En waarom zou in dat geval Nederland al zo ver zijn als Israël? De meeste landen in de wereld hebben niet ingekocht via de EU - Zwitserland, Noorwegen, China, Rusland, Australië, etc. - en geen van die landen komt ook maar in de buurt van Israël qua aantal gevaccineerden.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:47 schreef Confetti het volgende:
[..]
Jij bent zeker de leukste thuis.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik zou me eerder schamen dat ik er zo ver vanaf zit, maar ik ben blij dat je trots bent!
Dit is dus wel een serieuze vergroting in de capaciteit:quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:58 schreef JosMert het volgende:
Slecht vaccin nieuws
https://twitter.com/darre(...)063812523810816?s=21
quote:The reduction in deliveries is due to Pfizer limiting output so that it can upgrade production capacity to 2 billion vaccine doses per year from 1.3 billion
Ik denk dat het heel erg helpt dat Israël een complete infrastructuur heeft om elke crisis aan te kunnen pakken. Het leger is daar erg groot en getraind in civiele ondersteuning. Ook is door het verleden waarbij grote aanslagen overal te pas en te onpas plaats vonden qua gezondheidszorg meer capaciteit beschikbaar voor noodgevallen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:54 schreef 297534 het volgende:
[..]
En waarom zou in dat geval Nederland al zo ver zijn als Israël? De meeste landen in de wereld hebben niet ingekocht via de EU - Zwitserland, Noorwegen, China, Rusland, Australië, etc. - en geen van die landen komt ook maar in de buurt van Israël qua aantal gevaccineerden.
Ik lees het meer als dat de machine even uit moet en dat het daarna binnen korte tijd weer ingehaald is en de capaciteit blijvend vergroot.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:58 schreef JosMert het volgende:
Slecht vaccin nieuws
https://twitter.com/darre(...)063812523810816?s=21
Exact.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:00 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel erg helpt dat Israël een complete infrastructuur heeft om elke crisis aan te kunnen pakken. Het leger is daar erg groot en getraind in civiele ondersteuning. Ook is door het verleden waarbij grote aanslagen overal te pas en te onpas plaats vonden qua gezondheidszorg meer capaciteit beschikbaar voor noodgevallen.
Ook pakt het leger redelijk snel de handschoen op als er een noodsituatie is en dat verwacht de bevolking ook.
Jezelf 75 jaar voorbereiden op alles wat je maar kan bedenken heeft zijn voordelen op dit vlak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |