SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
• Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
• Yorick Bleijenberg voor ziekenhuiscijfers, verpleeghuiscijfers, mobiliteitsplaatjes, nivel peildata, verdeling naar leeftijd etc.
• Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
• Marino van Zelst voor de snelste landelijke cijfers elke dag en wetenschappelijke duiding
• 𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
• Corona-patiënten op de Nederlandse IC's lcps
• Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
• Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
• Datagraver, zelf grafieken maken
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, onz is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon. Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:31 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Heftig ja. Vooral maag en darmklachten. Jeetje. Schijtend is ze ten onder gegaan.
Mooi zo, dan kunnen de euhm.. maatregelen weer versoepeld worden.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Let op: positieve post - we zitten in ERNSTIG!![]()
![]()
Tijd om met heel COR lekker uit eten te gaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi zo, dan kunnen de euhm.. maatregelen weer versoepeld worden.
JAAAAA. Ik wil spareribs!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Tijd om met heel COR lekker uit eten te gaan.
Yvonne betaaltquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Oh, dan bestel ik de duurste wijn. Duurste biefstuk.quote:
Liever niet iedereen. Ik ken users die met hun handen eten. Ik ga natuurlijk geen users taggen want COR is een warm bad.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Regeren is vooruitzien.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:34 schreef Noordzijde het volgende:
Stel je voor dat we over paar dagen rond de 4500 hangen qua besmettingen en dat ze toch een avondklok erop gooien. Dat zou bizar zijn.
Spareribs eet je met je handen. Tag me maar.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Liever niet iedereen. Ik ken users die met hun handen eten. Ik ga natuurlijk geen users taggen want COR is een warm bad.
Weer zo'n subjectieve kop!quote:
En die sorbet eet je weer met je handen zeker?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:37 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Spareribs eet je met je handen. Tag me maar.
Waarom? Ze willen de scholen graag ook weer openen, dan zul je dat moeten compenseren met andere maatregelen of eerst nog drastisch minder besmettingen hebben.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:34 schreef Noordzijde het volgende:
Stel je voor dat we over paar dagen rond de 4500 hangen qua besmettingen en dat ze toch een avondklok erop gooien. Dat zou bizar zijn.
Dat moet helemaal niet, dat is een keuze.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:44 schreef opreis het volgende:
[..]
Waarom? Ze willen de scholen graag ook weer openen, dan zul je dat moeten compenseren met andere maatregelen of eerst nog drastisch minder besmettingen hebben.
Nu gaan de huisartsen helemaal schuimbekken!quote:
Eigenlijk wel ja. Als hij zelf de vaccins had ingekocht voor een woekerprijs in plaats van dit uit handen te geven aan de Commissie, zodat bananenrepublieken ook vaccins krijgen, waren we misschien net zo ver als Israel.quote:
Gelijk hebben ze. 70% van corona zieken blijven gewoon in de wijk en krijgen huisartsenzorg. Huisartsen moeten beter leren lobbyen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:46 schreef zalkc het volgende:
[..]
Nu gaan de huisartsen helemaal schuimbekken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |