Doe dat maar eens,om 18:00 mag je uitloggen?quote:Op maandag 18 januari 2021 17:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh misschien moet ik dan maar eens wat aan werk gaan doen.
[..]
Ergens is het ook wel 17:00 geweest![]()
ook een goed plan. Ga ik dat wel doen.quote:Op maandag 18 januari 2021 17:02 schreef devzero het volgende:
[..]
En ergens is het ook al 23:00 geweest, tijd om te gaan slapen
ik heb flexibele werktijden dus ik mag een beetje zelf bepalen wanneer ik dingen doe. Zolang het maar af komt en ik gewoon m'n meetings op normale tijden doe.quote:Op maandag 18 januari 2021 17:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe dat maar eens,om 18:00 mag je uitloggen?
Dat is wel nice, maar stel je dingen dan niet uit?quote:Op maandag 18 januari 2021 17:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb flexibele werktijden dus ik mag een beetje zelf bepalen wanneer ik dingen doe. Zolang het maar af komt en ik gewoon m'n meetings op normale tijden doe.
Eerlijk gezegd vind ik vrijdag de mooiste dag. Donderdag is bijna altijd gevuld met vergaderingen en vrijdag is een stuk rustiger. Dan heb ik het gevoel dat de week weer over isquote:
nee, ik begin vaak vroegerquote:Op maandag 18 januari 2021 17:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel nice, maar stel je dingen dan niet uit?
Dan kan je een beetje bij komen van een drukke week zeg maarquote:Op maandag 18 januari 2021 17:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik vrijdag de mooiste dag. Donderdag is bijna altijd gevuld met vergaderingen en vrijdag is een stuk rustiger. Dan heb ik het gevoel dat de week weer over is
Ja. Dan kan ik nog wat "echt" water doen; dan heb ik het gevoel dat ik de week kan afsluiten. Zit in te veel online vergaderingen de laatste tijd.quote:Op maandag 18 januari 2021 17:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan kan je een beetje bij komen van een drukke week zeg maar
wel handig als ik eens niet kan slapen en ik dan om 0400 uur mailtjes aan het sturen ben.quote:
Ik probeer zoveel mogelijk te vermijden om om 4 uur emails te versturen tenzij het onbelangrijke dingen zijn. Lig lieven in bed wat te lezen als ik niet kan slapenquote:Op maandag 18 januari 2021 17:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
wel handig als ik eens niet kan slapen en ik dan om 0400 uur mailtjes aan het sturen ben.
Ik had een collega die indruk wilde maken met mailtjes die hij om 1, 2, 3, 4 uur in de ochtend stuurde. Kwamen we erachter dat het gewoon een instelling in zijn mailomgeving was. Hij had per mail ingesteld hoe laat het verzonden moest worden. Met 8 collega's zagen we dat we verschillende mailtjes van hem op hetzelfde tijdstip kregen. Na de confrontatie bekende hij.quote:Op maandag 18 januari 2021 17:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik probeer zoveel mogelijk om om 4 uur emails te versturen tenzij het onbelangrijke dingen zijn. Lig lieven in bed wat te lezen als ik niet kan slapen
Ik mis een paar woorden in mijn postquote:Op maandag 18 januari 2021 17:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik had een collega die indruk wilde maken met mailtjes die hij om 1, 2, 3, 4 uur in de ochtend stuurde. Kwamen we erachter dat het gewoon een instelling in zijn mailomgeving was. Hij had per mail ingesteld hoe laat het verzonden moest worden. Met 8 collega's zagen we dat we verschillende mailtjes van hem op hetzelfde tijdstip kregen. Na de confrontatie bekende hij.
Oh ahhaahah ja, soms moet het, soms hoeft het niet gelukkig.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 04:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik mis een paar woorden in mijn post"te vermijden"
Ik probeer zoveel mogelijk te vermijden om mails om 4 uur 's nachts te schrijven.
En die outlook plugin heb ik van gehoord
quote:
Hier ben ik!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:52 schreef stokj het volgende:
[..]
@:amee is waarschijnlijk overuren aan het maken
alleen maar een virtuele knuffelquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:11 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik ben niet stout genoeg voor een ban.
[..]
Lieffff....wat heb je voor me dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |