Ik heb er nu twee op mijn bord liggen, eentje met rozijnen en stroop en de ander met stroop.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:32 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja ook, ben pannenkoeken aan het bakken
Lekker hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik heb er nu twee op mijn bord liggen, eentje met rozijnen en stroop en de ander met stroop.
Hoi leave.quote:
Wat niet?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:44 schreef FreshFruit het volgende:
Da fuck hee,dit had ik niet verwacht.
Kabinet.quote:
Ben Liebrand?quote:
Niet, het zat er toch echt aan te komen.quote:
Als ik op fok focus heb ik er geen probleem met de lapo spotten, niet als ik post en dan weer naar andere tab gaquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:44 schreef Mrsloveable het volgende:
Misschien is een pop up venster wel een oplossing daarvoor speciaal voor Hema
Ik had serieus alle vertrouwen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet, het zat er toch echt aan te komen.
Ik heb het vaak pas door omdat mensen het gaan melden.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:48 schreef hemarookworst het volgende:
Maar een lapo pop-up lijkt me wel een goede
Ach na de verkiezingen zitten ze weerquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had serieus alle vertrouwen.
Soms is ook niet duidelijk te zien wanneer topic bijna vol is.. want ene keer staat er wel een getal in beeld andere keer weer nietquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als ik op fok focus heb ik er geen probleem met de lapo spotten, niet als ik post en dan weer naar andere tab ga
Dat was je zusje gisteren ook.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:50 schreef hemarookworst het volgende:
Godver, wordt het na weekend weer viesnat weer
Ja zondag sneeuw die overgaat in regenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:50 schreef hemarookworst het volgende:
n morgen vieze sneeuwquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:50 schreef hemarookworst het volgende:
quote:
Zou het gevallen kabinet nu ook aan salaris inleveren?quote:
Je weet dat dit een domme vraag is toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou het gevallen kabinet nu ook aan salaris inleveren?
Ik heb altijd geleerd dat domme vragen niet bestaanquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je weet dat dit een domme vraag is toch?
over mij?quote:
Dus toch, vermoede het al, maar wist het niet zeker.quote:
Slinger een stream aanquote:
Iil be yours,dus dat moet wel.quote:
Goed tekenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:10 schreef FreshFruit het volgende:
Teeek on meeeee.
Ze gaat helemaal los.
Mijn moeder zong ook altijd,maakte haar eigen songteksten.quote:
Je moest het broodspoor volgenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:17 schreef Deisyy het volgende:
Zitten jullie hier?! Ik ben jullie al sinds gisteren kwijt
Heb je de memo niet gehad?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:17 schreef Deisyy het volgende:
Zitten jullie hier?! Ik ben jullie al sinds gisteren kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |