Nah, Den Ouden zat er die is altijd wel realistisch.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hebben hunnie er nog wat vertrouwen in voor zondag?
Douchen, met je bloedkop.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah, Den Ouden zat er die is altijd wel realistisch.
Nee jij dan met je fok dagbesteding. Walgelijk ditquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Aangenomen in de ouderenzorg en ze mag een opleiding doen?![]()
Dat geldt voor letterlijk iedereen die dat wil (en verder niets kan)
Ik had vandaag een lekker dagje vrij. Toch mezelf nog even nuttig gemaakt door het internet te fixen bij mijn zus thuis (geen pics)quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee jij dan met je fok dagbesteding. Walgelijk dit
Het is dat ik NU eindelijk weekend heb
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
@:afcniels vandaag 3 nieuwe stemmers voor Splinter geworden via de Cupmaat stemwijzer
Ik heb deze week 63x3 asfaltboringen + fundatie onderzoek verricht en ben nu zo moe dat zelf het weekend mij niet kan boeien.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had vandaag een lekker dagje vrij. Toch mezelf nog even nuttig gemaakt door het internet te fixen bij mijn zus thuis (geen pics)
Morgen wel werreke.
Geeneens een grap. Het voordeel van met ietwat simpelere mensen werkenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Goed bezig, politiek dier dat je bent.
Dan is dat een welverdiend drankje dunkt mij, geniet ervan.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb deze week 63x3 asfaltboringen + fundatie onderzoek verricht en ben nu zo moe dat zelf het weekend mij niet kan boeien.
Derhalve ga ik mijn kop er straks afzuipen.
Femke Merel zal je eeuwig dankbaar zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geeneens een grap. Het voordeel van met ietwat simpelere mensen werken
(Net als ikzelf dus aangezien het ook mijn motivatie is)
@JR-Style-93 wil wel ondeugend kontplassen met Femke.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
@:afcniels vandaag 3 nieuwe stemmers voor Splinter geworden via de Cupmaat stemwijzer
Ga ik ook doen. Wat ga ik weer fantastisch slecht zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan is dat een welverdiend drankje dunkt mij, geniet ervan.
Ik ga nog even genieten van de KK-divisie en dan een potje dartsen met vrienden.
Dat is toch een stuk lastiger dan dat het eruit ziet.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga ik ook doen. Wat ga ik weer fantastisch slecht zijn.
Het doen is daarentegen best leuk (met bier) en het kijken nietquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is toch een stuk lastiger dan dat het eruit ziet.
Ik vind het altijd wel vermakelijk (met bier).quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het doen is daarentegen best leuk (met bier) en het kijken niet
matrasneuken genotquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:JR-Style-93 wil wel ondeugend kontplassen met Femke.
ik weet nog niet wat splinter isquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Flinke kussens, stem Splinter.
Erg jammer dat je hier nu niet op kunt reageren, al zal dat gelijk de volgende blokkering opleveren.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Awh
Ze probeert ook echt de sterkte vrouw met een mening te zijn.
Wat KUT dat ze mij geblokkeerd heeft
Ik durf haar niet meer te berichten nadat ik een simp genoemd werd.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Erg jammer dat je hier nu niet op kunt reageren, al zal dat gelijk de volgende blokkering opleveren.
[ twitter ]
Laat je niet tegenhouden LR! Als het mis gaat kom ik ook voor jou in actie.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik durf haar niet meer te berichten nadat ik een simp genoemd werd.
Fipo gezet.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:33 schreef Zipportal het volgende:
DRT / Vrijdag 22 januari om 20:00 live Q&A met Jacques Nieuwlaat!
De nieuwe JR tekening is uit!!!!!!!!!!!!!
Ach, ze heeft in ieder geval nog niet tegen je gezegd dat je niet helemaal barkie bent.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik durf haar niet meer te berichten nadat ik een simp genoemd werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |