wel verdommequote:Op maandag 11 januari 2021 19:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier roddelen we niet.
@:Skysherrif
Leonard en jij zijn echt beste maatjes, fijn om te zien.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:17 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen minsen. Kijk uit voor ironie. Dat kan tot een ban leiden. Bedankt voor je lieve PB leonard.
Welkom terug, Tong.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:17 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen minsen. Kijk uit voor ironie. Dat kan tot een ban leiden. Bedankt voor je lieve PB leonard.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 07:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welkom terug, Tong.
Hoe was het in de FOK gevangenis?
Ik zie dat jij een goede verstandhouding hebt met Tong.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 07:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welkom terug, Tong.
Hoe was het in de FOK gevangenis?
NSBer gespot.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 08:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik zie dat jij een goede verstandhouding hebt met Tong.
Bij misdragingen zal ik nu ook naar jou kijken.
4 pratto 2 berghuisquote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
NSBer gespot.
Ik verheug me op de 6-0 morgen![]()
Denk je echt dat het zo erg wordt? Ik denk niet dat Feyenoord er 6 maakt hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
NSBer gespot.
Ik verheug me op de 6-0 morgen![]()
Ik ben niet gevraagd. Erg teleurstellend. En ik rij nog wel motor.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:33 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)ich-zorgen~a194efd2/
#Tilburged
@:Lenny_Leonard
Capo Keesquote:Ook de man die zich in een buiten het Willem II-stadion ‘capo dei tifosi’ laat noemen, behoort tot de verdachten. ‘Capo Kees’ is de man die voorop gaat bij de corteo’s: supportersoptochten door de stad. Dat zijn geen geruisloze evenementjes: op 21 december 2019 liepen bijna tweeduizend fans door de Heuvelstraat. Tijdens de thuiswedstrijden zweept de Capo anderhalf uur lang - en met tomeloze energie - de KingSide op.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk je echt dat het zo erg wordt? Ik denk niet dat Feyenoord er 6 maakt hoor
quote:
hij gaat ze wel maken tegen de Emmens etc.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Wel grappig dat ze weer eens zo'n verrassende aankoop hebben gedaan. Ik gun hem wel een paar doelpunten.
Probleem is dat ie amper scoort.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Wel grappig dat ze weer eens zo'n verrassende aankoop hebben gedaan. Ik gun hem wel een paar doelpunten.
Ja, zijn sterke punt was geloof ik hard lopen. Maar dit is wel de eredivisie.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Probleem is dat ie amper scoort.
Je dikke hoerenmoeder op een driewielerquote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Capo Kees
Willem II is echt af.
@:Caland Capo Kees![]()
Wow. Triggered.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je dikke hoerenmoeder op een driewieler
Heel Tilburg is familie van elkaarquote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wow. Triggered.
Capo Kees familie van je?
1 voor allen,quote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je dikke hoerenmoeder op een driewieler
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Capo Kees
Willem II is echt af.
@:Caland Capo Kees![]()
JRgodquote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:43 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe DRT banner is uit!!!
Darts
Misschien dat ik een VI Oranje bingo maak in de zomer tijdens het EK.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:03 schreef Zipportal het volgende:
VI verdient ook wel een DRT achtige OP. @:jr-style-93
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien dat ik een VI Oranje bingo maak in de zomer tijdens het EK.
Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn vraag is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wow. Triggered.
Capo Kees familie van je?
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn vraag is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.
En al wordt je vraag niet behandeld, BOEIEND. Volgende keer beter. Denk maar eens beter na over een vraag die misschien WEL interessant genoeg is.
Nog los van alle trollen die hier volkomen onnodig de boel komen verzieken om het verzieken. Die mogen helemaal een tattoo van een triple 20 op hun strottehoofd krijgen.
Fok!Crew spant zich in om iets leuks gedaan te krijgen van een landelijk bekende topsporter, Wauw. Wees daar blij meeOf als je niks met de sport heb, wees er niet blij mee, maar lazer gewoon op. Zieken om het zieken, je verwacht het niet misschien, maar wordt NIET gewaardeerd, to put things nicely. Ga je beperkte tijd maar spenderen aan mensen die je wel waarderen en laat de liefhebbers hier met rust. Gajes.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent erg opzoek naar een like
Nou vooruit
Kom maar naar WKNquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:44 schreef Zipportal het volgende:
Boomerradio straks weer aan. @:onlogisch
Net nog even naar de boomerradio geluisterd.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:44 schreef Zipportal het volgende:
Boomerradio straks weer aan. @:onlogisch
Zou je Els raken?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net nog even naar de boomerradio geluisterd.
Goed verhaal wel.
https://www.nporadio1.nl/(...)euk-geen-zee-te-hoog
Heb je gisteravond nog wat geraakt?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bah wat seksistisch.
Maar na grondig onderzoek zeg ik ja zolang ze maar niet lacht.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bah wat seksistisch.
Maar na grondig onderzoek zeg ik ja zolang ze maar niet lacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |